امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۵۵:۰۰ - سه شنبه ۱۳ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رودبار: 
برخی مسئولین در اشرافی گری با یکدیگر سبقت گرفتند/ جامعه را دوقطبی نکنیم
          به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام  والمسلمین سید حسن  سیدمحمدی در مراسم گرامیداشت ارتحال امام  خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و یاد و خاطره اولین شهید نهضت امام راحل در رودبار، اظهار کرد؛ حضرت امام (ره) به انقلاب اسلامی هویت، رنگ و معنا بخشید. به گفته  وی، “انقلاب […]

 

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام  والمسلمین سید حسن  سیدمحمدی در مراسم گرامیداشت ارتحال امام  خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و یاد و خاطره اولین شهید نهضت امام راحل در رودبار، اظهار کرد؛ حضرت امام (ره) به انقلاب اسلامی هویت، رنگ و معنا بخشید.

به گفته  وی، “انقلاب و اسلامِ بی امام” همانند نقاشی بدون رنگ و طرح است و معنا و مفهومی ندارد.

امام جمعه رودبار با اشاره به انقلاب های جهان، بیان کرد؛ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) منشاء تحولات بزرگ در دنیا شده و به برکت اندیشه و تفکر امام این تغییر و تحولات ادامه دار است.

سیدمحمدی با بیان اینکه اغلب انقلاب های جهان به بن بست رسیده، گفت؛ هدفمند بودن انقلاب حضرت امام خمینی (ره) سبب دوام و قوام آن شده است.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر پیروی از راه، روش و منش امام راحل، افزود؛ رهبر معظم انقلاب منظومه فکری امام خمینی (ره) را بعد از ایشان پیاده کردند.

امام جمعه رودبار با تاکید بر بازخوانی اندیشه های حضرت امام برای نسل جدید، گفت؛ اندیشه های امام راحل و بویژه وصیت نامه سیاسی و الهی ایشان چراغ راه همه ملت ها و امت هاست و باید مورد تبیین قرار گیرد.

سیدمحمدی با گله مندی از عدم حضور برخی مسئولین در مراسم ارتحال حضرت امام، گفت؛ نمک نشناسی است که در سفره امام و انقلاب باشیم و در مراسم این بزرگوار شرکت نکنیم؛ عدم حضور برخی مسئولین در این مراسم با هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست.

وی با گلایه مندی از نمود اشرافی گری در بین برخی مسئولین و همچنین عدم روحیه مردمی بودن در آنها، افزود؛ برخی مسئولین در اشرافی گری با یکدیگر سبقت گرفتند و این موضوع بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب، شایسته این مرز و بوم نیست.

امام جمعه رودبار با بیان اینکه دیوار بلندی بین مردم و مسئولین ایجاد شده، تصریح کرد؛ اگر می بینید برخی جوانان  و افراد به خیابان ها می ریزند و بانک ها و معابر را آتش می زنند با انقلاب مشکل ندارد از “مسئولین گله مندند”.

سیدمحمدی با بیان اینکه روحیه جهادی “سازش کاری” نمی پذیرد، گفت؛ اگر روحیه جهادی از بین برود “سازش کار” می شویم.

وی با تاکید بر تقویت روحیه جهادی، افزود؛  اگر امروز عین الاسد  را می زنیم، کشتی های انگلیسی را متوقف می کنیم یا اینکه نفت کش های ایرانی از کنار ناو های آمریکا به ونزوئلا  می روند را به همت روحیه جهادی و رشادت های شهید طهرانی مقدم ها و  شهید زنده سردار حاجی زاده ها هستیم.

امام جمعه رودبار با تاکید بر اینکه جامعه را دوقطبی نکنیم گفت؛  جامعه را به سمت وحدت و همدلی سوق دهیم؛ امام راحل هم همه را به وحدت دعوت می کردند و امروز هم مقام معظم رهبری به وحدت و جذب تاکید دارند.

سیدمحمدی با بیان اینکه فرهنگ غربی وارد زندگی اسلامی شده است، افزود؛ صدا و سیما و مطبوعات هم روزه سکوت گرفتند و حتی مُبَلغ فرهنگ غربی هستند.

وی با تاکید بر برخود جدی با فساد و سردمداران فساد در کشور، گفت؛ افرادی که در مناصب رسمی کشور قرار دارند و مرتکب فساد می شوند باید با آنها به صورت جدی و قاطعانه برخورد شود، در برخورد با فساد اهل مماشات، رانت بازی و حزبی گری نباشیم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !