امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۵۸:۵۱ - دوشنبه ۱۲ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“بخت” با رودبار یار نیست!
گیلنا- آقای معاون بفرمایید چه زمانی “بخت” با پروژه های نیمه کاره رودبار از جمله پروژه سد دیورش یار خواهد بود و شما برای پیگیری این پروژه ها؛ قدم بر دیدگان این شهرستان خواهید گذاشت؟ به گزارش گیلنا از رودبار، روزهای آخر هفته اول خرداد؛ حضور محمدباقر نوبخت معاون گیلانی رئیس جمهور و رئیس برنامه […]

گیلنا- آقای معاون بفرمایید چه زمانی “بخت” با پروژه های نیمه کاره رودبار از جمله پروژه سد دیورش یار خواهد بود و شما برای پیگیری این پروژه ها؛ قدم بر دیدگان این شهرستان خواهید گذاشت؟

به گزارش گیلنا از رودبار، روزهای آخر هفته اول خرداد؛ حضور محمدباقر نوبخت معاون گیلانی رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور در گیلان روی خروجی رسانه ها قرار گرفت و آقای معاون عصر چهارشنبه وارد گیلان شد.

دکتر نوبخت در این سفر ابتدا از روند عملیات پروژه آزادراه قزوین – رشت در منجیل بازدید کرد و کارش با شهرستان رودبار با بازدید از یک پروژه ملی تمام شد و به مرکز و  سایر شهرستان های گیلان ادامه سفرش را پیش گرفت.

بازدید از قطعه در حال ساخت راه آهن رشت – کاسپین – بندرانزلی، حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان، بازدید از روند اجرای پروژه سد شفارود رضوانشهر و پلرود رودسر از دیگر برنامه های سفر سه روزه رییس سازمان برنامه و بودجه به گیلان بود.

معاون گیلانی رئیس جمهور در این سفرها از بهره برداری خط ریلی رشت – انزلی و همچنین بهره برداری سد پلرود رودسر خبر داده و گفته؛ سد پل رود تا کنون ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، امکانات و شرایط فنی و اجرایی برای بهره برداری و آبگیری این سد تا پایان سال ۹۹ وجود دارد.

نوبخت همچنین در خصوص سد شفارود رضوانشهر با تأکید بر شتاب گیری عملیات اجرایی این سد، می گوید؛ با توجه به عزم موجود پیش بینی می شود تا پایان سال کار ساخت بدنه این سد به اتمام برسد و آبگیری آن آغاز شود.

وی در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه رشت – قزوین در منجیل با بیان اینکه این بازدید براساس تعهد قبلی، صورت گرفته است، افزود: اعتبارات تمامی پروژه  هایی که  بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد از جمله آزادراه رشت – قزوین باید تامین و در موعد مقرر به بهره برداری برسد و هیچ خلف وعده ای انجام نخواهد شد.

با تقدیر از پیگیری های رئیس برنامه بودجه کشور برای توسعه و عمران و آبادانی گیلان؛ چند سوال در ذهن بسیاری از مردم شهرستان رودبار متبادر شده؛

اول اینکه در کنار پیگیری احداث سدهای شفارود رضوانشهر و پلرود رودسر؛ سد دیورش رودبار در کجای داستان “معاون گیلانی رئیس جمهور” قرار دارد؟

مردم شهرستان رودبار هم با چالش جدی آب مواجه هستند از “سد شهربیجار” رودبار که چیزی عاید مردم این شهرستان نشد، لااقل بفرمایید تکلیف “سد دیورش” چه زمانی مشخص می شود؟

آقای معاون بفرمایید چه زمانی “بخت” با پروژه های نیمه کاره رودبار از جمله پروژه سد دیورش یار خواهد بود و شما برای پیگیری این پروژه ها؛ قدم بر دیدگان این شهرستان خواهید گذاشت؟

مردم رودبار می توانند امیدوار باشند تا پایان کار دولت “تدبیر و امید”؛ سد دیورش مورد بهره برداری قرار گیرد؟ یا اینکه این پروژه هم به لیست “پروژه های روی زمین و هوا مانده” اضافه خواهد شد؟

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !