امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱:۳۷:۵۱ - یکشنبه ۴ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت فومن خبر داد؛
مشارکت کم نظیر واحدهای تولیدی “فومن وش” و “شهاب شیمی” در راستای مقابله با کرونا
        گیلنا- رئیس صمت فومن گفت؛ واحدهای تولیدی فومن وش و شهاب شیمی که در زمینه اقلام بهداشتی و ضد عفونی فعالیت دارند، در ایام مقابله با کرونا با افزایش ظرفیت دوبرابری فعالیت می کنند که اقدامی ارزشمند وقابل ستایش است.   جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، اظهار […]

 

 

 

 

گیلنا- رئیس صمت فومن گفت؛ واحدهای تولیدی فومن وش و شهاب شیمی که در زمینه اقلام بهداشتی و ضد عفونی فعالیت دارند، در ایام مقابله با کرونا با افزایش ظرفیت دوبرابری فعالیت می کنند که اقدامی ارزشمند وقابل ستایش است.

 

جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، اظهار کرد؛ مشارکت واحدهای تولیدی “فومن وش” و “شهاب شیمی” در بحث مقابله با کرونا کم نظیر بوده است.

به گفته وی، واحدهای تولیدی فومن وش و شهاب شیمی که در زمینه اقلام بهداشتی و ضد عفونی فعالیت دارند، در ایام مقابله با کرونا با افزایش ظرفیت دوبرابری فعالیت می کنند که اقدامی ارزشمند وقابل ستایش است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت فومن از توزیع قریب ۹۰ هزار ماسک در این شهرستان خبر داد و بیان کرد؛ در ماه گذشته بیش از ۹۰ هزار ماسک و۷ هزار کارتن مواد ضدعفونی از دو شرکت “فومن وش” و “شهاب شیمی” تولید و بین شهرودان فومنی توزیع شد.

هاشمی همچنین گفت؛ دو واحد صنفی به دلیل گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه ماسک و استفاده از ابزار غیر بهداشتی برای رشته و خشکار با حکم تعزیرات، پلمپ شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !