امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۳۱:۱۲ - پنج شنبه ۱ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آزادسازی یک زندائی جرایم غیرعمد به همت اداره اوقاف لنگرود
گیلنا –  یک زندانی جرائم غیر عمد به همت اداره اوقاف و امور خیره شهرستان لنگرود و با کمک خیران آزاد شد. به گزارش گیلنا از لنگرود حجت الاسلام رمضانعلی پاکیزه  اظهار کرد: یک فرد ۴۰ ساله که در سانحه تصادف مرتکب جرم غیر عمد و محکوم به پرداخت دیه شده بود به همت اداره […]

گیلنا –  یک زندانی جرائم غیر عمد به همت اداره اوقاف و امور خیره شهرستان لنگرود و با کمک خیران آزاد شد.

آزادسازی یک زندائی جرایم غیرعمد به همت اداره اوقاف لنگرود

به گزارش گیلنا از لنگرود حجت الاسلام رمضانعلی پاکیزه  اظهار کرد: یک فرد ۴۰ ساله که در سانحه تصادف مرتکب جرم غیر عمد و محکوم به پرداخت دیه شده بود به همت اداره اوقاف شهرستان و با کمک خیرین آزاد شد.

وی با بیان اینکه با کمک خیران بدهی ۲۰ میلیون ریالی این زندانی مرتکب جرم غیرعمد تهیه و وی از زندانی آزاد شد، افزود: تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان دو زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز به همت اداره اوقاف لنگرود آزاد می‌شوند.

رئیس اوقاف لنگرود گفت: طرح آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد به منظور تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: مؤلفه‌های آزادی زندانیان، محکومین مالی و جرایم غیرعمد بوده و آزادسازی زندانیان در اجرای این طرح از منابع مشارکت‌های مردمی، خیرین و موقوفات دارای نیات مرتبط انجام می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !