امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۴۱:۵۰ - چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنگ اصلاح طلبانه بر سر استانداری گیلان/ وقتی همه چیز برای حضور گزینه غیربومی مهیا می شود
  گیلنا – اصلاح طلبان گیلان  که نشان دادند در بزنگاه های سیاسی نمی توانند به وحدت و موضع ای یکسان دست پیدا کنند اینبار هم در فرآیند انتخاب استاندار بعدی گیلان به انشقاق تمام عیار دچار شده اند تا آنجا که طی روزهای گذشته برخی از هواداران کیوان محمدی عملا در برابر استانداری قاسم […]

 

گیلنا – اصلاح طلبان گیلان  که نشان دادند در بزنگاه های سیاسی نمی توانند به وحدت و موضع ای یکسان دست پیدا کنند اینبار هم در فرآیند انتخاب استاندار بعدی گیلان به انشقاق تمام عیار دچار شده اند تا آنجا که طی روزهای گذشته برخی از هواداران کیوان محمدی عملا در برابر استانداری قاسم رمضانپور علم مخالفت را برافراشته و مدعی شدند که علی صوفی  استاندار اسبق گیلان به دنبال تعرفه رمضانپور برای تصدی بر استانداری گیلان است. آنان طی روزهای گذشته با اشاره به نقش علی صوفی در فرآیند انتخاب استاندار، در رسانه های خود چنین وانمود کرده اند که استاندار اسبق گیلان به دنبال تعرفه رمضانپور به اسحاق جهانگیری می باشد تا کار مشاور فعلی دکتر نوبخت را برای تصدی بر استانداری گیلان تمام کند.

به گزارش گیلنا به نقل از خزرآنلاین، اصلاح طلبان گیلان  که نشان دادند در بزنگاه های سیاسی نمی توانند به وحدت و موضع ای یکسان دست پیدا کنند اینبار هم در فرآیند انتخاب استاندار بعدی گیلان به انشقاق تمام عیار دچار شده اند تا آنجا که طی روزهای گذشته برخی از هواداران کیوان محمدی عملا در برابر استانداری قاسم رمضانپور علم مخالفت را برافراشته و مدعی شدند که علی صوفی  استاندار اسبق گیلان به دنبال تعرفه رمضانپور برای تصدی بر استانداری گیلان است. آنان طی روزهای گذشته با اشاره به نقش علی صوفی در فرآیند انتخاب استاندار، در رسانه های خود چنین وانمود کرده اند که استاندار اسبق گیلان به دنبال تعرفه رمضانپور به اسحاق جهانگیری می باشد تا کار مشاور فعلی دکتر نوبخت را برای تصدی بر استانداری گیلان تمام کند.

از سوی دیگر شایعاتی در خصوص عدم استقبال احزاب اصلاح طلب از تصدی کیوان محمدی بر استانداری گیلان به گوش می رسد. شایعاتی که ممکن است بتوان که ریشه آن را در کانون هواداران رمضانپور یافت.

گفته می شود کیوان محمدی به علت غرور و نوع نگاه بالا به پایین خود نسبت به سایر اصلاح طلبان، محبوبیت چندانی در بین اکثریت آنان ندارد قاطبه اصلاح طلبان با انتخاب او بعنوان استاندار بعدی گیلان مخالفند.

در چنین شرایطی به نظر می رسد شانس رمضانپور بعنوان گزینه ای که هم مورد اعتماد نوبخت بوده و هم در آینده ای نزدیک و علت تلاش های صوفی مورد وثوق جهانگیری قرار خواهد گرفت، برای تصدی بر استانداری گیلان بیشتر از سایرین باشد. البته شائبه بازنشستگی رمضانپور از یک سو و رویکرد فعلی دولت در انتخاب استانداران غیربومی از سوی دیگر ممکن است در نهایت پای گزینه های غیرگیلانی را به استانداری گیلان باز کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !