امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۱۱:۴۸ - دوشنبه ۲۹ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد؛
دستگیری دختر ۲۲ ساله رشتی عامل تبلیغ فرقه ضاله در گیلان
گیلنا- سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: دختری ۲۲ ساله که اقدام به تبلیغ فرقه ضاله و عرفان های نوظهور در فضای مجازی کرده بود در رشت دستگیر شد. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ علی صداقت، اظهار کرد: دختر جوانی که اقدام به تبلیغ فرقه ضاله و عرفان‌های نوظهور در فضای مجازی […]

گیلنا- سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: دختری ۲۲ ساله که اقدام به تبلیغ فرقه ضاله و عرفان های نوظهور در فضای مجازی کرده بود در رشت دستگیر شد.
دستگیری عامل تبلیغ فرقه ضاله و عرفان های نوظهور در رشت

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ علی صداقت، اظهار کرد: دختر جوانی که اقدام به تبلیغ فرقه ضاله و عرفان‌های نوظهور در فضای مجازی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت عمومی با رصد فضای مجازی، دختری ۲۲ ساله را که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فرقه‌ای ضاله را تبلیغ می‌کرد شناسایی و مأموران انتظامی در رشت دستگیر کردند.
سرهنگ صداقت افزود: متهم با بارگذاری تصاویر غیراخلاقی از خود و نمادهایی از شیطان پرستی در شبکه اجتماعی موبایلی، عقاید منحط غربی را تبلیغ می‌کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !