امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۶:۱۸ - جمعه ۲۶ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ذخیره بیش از یک‌ میلیارد میلیون مترمکعب آب در سد سفیدرود
گیلنا – به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب پشت این سد ذخیره‌شده است که ۵۴۵ مترمکعب آن برای شالی‌کاری رهاسازی شده است. به گزارش گیلنا از رودبار، وحید خرمی  با اشاره به رهاسازی ۵۴۵ مترمکعب آب از سد سفیدرود اظهار کرد: این سد یکی مهم‌ترین سدهای […]

گیلنا – به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب پشت این سد ذخیره‌شده است که ۵۴۵ مترمکعب آن برای شالی‌کاری رهاسازی شده است.

ذخیره بیش از یک‌ میلیارد میلیون مترمکعب آب در سد سفیدرود

به گزارش گیلنا از رودبار، وحید خرمی  با اشاره به رهاسازی ۵۴۵ مترمکعب آب از سد سفیدرود اظهار کرد: این سد یکی مهم‌ترین سدهای گیلان است که بر اساس آمار اکنون یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب پشت این سد ذخیره‌شده است.

وی با اشاره به میزان دبی ورودی و خروجی آب از سد سفیدرود گفت: در حال حاضر در این سد ۲۹۰ مترمکعب دبی ورودی و ۳۳۶ مترمکعب دبی خروجی آب از سد سفیدرود است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان با اذعان به اینکه نیمی از زمین‌های شالیزاری گیلان توسط آب سد سفیدرود آب‌رسانی می‌شود، افزود: در گیلان ۲۳۸ هزار هکتار زمین زراعی و‌ شالیزاری وجود دارد که ۱۷۲ هزار هکتار آن توسط سد سفیدرود آب‌رسانی می‌شود.

خرمی با درخواست از شالی‌کاران در خصوص توجه به تقویم زراعی تصریح کرد: از شالی‌کاران درخواست دارم به توصیه‌های سازمان جهاد کشاورزی توجه و‌ اقدامات خود را بر اساس تقویم زراعی انجام دهند زیرا تا پایان فصل نشاء نوبت‌بندی آب نخواهیم داشت و پس‌ازآن در صورت نیاز برای این امر برنامه‌ریزی خواهد شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !