امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۳۰:۰۰ - چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
تنها راه مبارزه با آمریکا مقاومت است/ مذاکره جواب نمی دهد
  به گزارش گیلنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در جمع سفیران و هادیان عقیدتی سیاسی شهرستان رودبار در مهدیه سپاه ناحیه رودبار با اشاره به دشمنی ها و کینه توزی های آمریکا علیه نظام اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها با جهان اسلام ایرانی مشکل دارند و تمام تفکرات اسلام آمریکایی با محوریت عربستان در […]

 

به گزارش گیلنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در جمع سفیران و هادیان عقیدتی سیاسی شهرستان رودبار در مهدیه سپاه ناحیه رودبار با اشاره به دشمنی ها و کینه توزی های آمریکا علیه نظام اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها با جهان اسلام ایرانی مشکل دارند و تمام تفکرات اسلام آمریکایی با محوریت عربستان در منطقه دنبال می شود.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی دغدغه بزرگ دشمنان شده است افزود: در دوره های مختلف دشمن تمام تلاشش را در موضوعات مختلف انجام داد تا «ایران اسلامی» را از بین ببرد اما ناکام ماند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی افراد داخلی با سیاست های شوم دشمنان همراه و هم سو شدند گفت: دشمن با شعار «جانم فدای ایران» و «نه غزه نه لبنان» تلاش کرد عرصه جامعه اسلامی را تنگ کند و متاسفانه برخی افرادی که در این نظام مسئولیت داشتند نیز تحت تاثیر این شعار قرار گرفتند و با دشمن هم سو شدند.
تسخیری با اشاره به ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: امام رضا (ع) سیاست مبارزه و مقاومت را در دوران بسیار سخت و پیچیده پیاده کرد و به نوعی می توان شرایط عصر امام رضا (ع) را همانند شرایط عصر حال انقلاب اسلامی دانست و ارزیابی کرد.
وی با تاکید بر شناخت و آگاهی از سیره ائمه اطهار بویژه امام رضا (ع) افزود: هر کسی امام رضا (ع) را شناخت، معتقد به امام زمان (عج) نیز شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به چالش های پیامبر (ص) در عصر خویش گفت: اشراف مکه؛ که بدنبال تطمیع پیامبر جهت کناره گیری از انجام رسالتش بودند، کفار و مشرکین و همچنین فعالیت زیرپوستانه و فریبکارانه منافقین از چالش های اصلی پیامبر بود.
تسخیری با اشاره به نفوذ منافقین در ضربه زدن به پیامبر (ص) خاطرنشان کرد: در واقعه تبوک افرادی که سوء قصد جان پیامبر را داشتند کسانی بودند که از مدینه همراه پیامبر بودند و عمدتا از نزدیکان سببی و نسبی این بزرگوار بودند.
وی با اشاره به استقرار ناوهای امریکا در منطقه از گذشته تا به حال اضافه کرد: آمریکا توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد این تحلیل خودشان در قبال توانمندی های ایران است.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در بخش دیگر سخنان خود به چالش های عصر امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: کینه توزی کفار، جاسوسان و نفوذی ها چالش های مهم عصر امام حسن مجتبی (ع) بود که مشکلات عدیده ای برای آن حضرت ایجاد کرد.
تسخیری با اشاره به سریال «گاندو» مبنی بر افشای برخی جاسوسی ها در داخل کشور و نگرانی های برخی افراد نسبت به این موضوع اظهار کرد: فیلم «گاندو» داغ بسیاری از افراد را در آورده و مجبور شدند برخی قسمت های این فیلم را سانسور کنند.
وی با بیان اینکه دوران امام رضا (ع) عصر تزویر بود گفت: امروز افرادی دم از ولایت می زنند که روزی می گفتند؛ عصر امام خمینی تمام شد و خمینی را باید در موزه ها پیدا کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با تاکید بر اینکه باید هوشمند عمل کنیم بیان کرد: افرادی که مشوق کاهش حدود و اختیارات رهبری بودند و موضوع افزایش اختیارات ریاست جمهوری را مطرح می کردند، اکنون دم از ولایت می زنند لذا می طلبد در مقابل این افراد هوشمند عمل کنیم.
تسخیری با اشاره به ترفندهای کینه توزانه دشمن علیه نظام اسلامی و عبور انقلاب از پیچ های سخت و پیچیده، اضافه کرد: اگر نگاه تیزبینانه امامین انقلاب نبود اکنون می بایست در دامن آمریکایی ها پرورش می یافتیم.
وی با بیان اینکه درک جامعه از ولایت فقیه مسیر را به تعالی سوق می دهد افزود: اگر جامعه ولایت فقیه را درک نکرده بود اکنون انقلاب اسلامی ما به گام دوم نمی رسید.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام فتنه های صدر اسلام تاکنون برای نابودی نظام اسلامی توسط دشمن پیاده می شود گفت: دشمن از تمام اهرم های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نفوذ، جاسوسی و … برای نابودی نظام اسلامی بهره گرفته است.
تسخیری با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون دو نگاه تعاملی و تقابلی در کشور وجود دارد بیان کرد: نگاه تعامل گرا مغتقد است که باید با دشمن تعامل کرد و به قواعد و قوانین بین المللی احترام گذاشت و اصول و عقاید و ارزش ها را نادیده گرفت.
وی با اشاره به رویکرد نگاه تقابلی در جامعه اسلامی افزود: نگاه تقابلی آخرت اندیش بوده و نقش هدایت گری جامعه را ایفا می کنند آنها معتقد هستند تمام مردم جهان زیر چتر ولایت خدا باشند نگاه تقابلی به هیچ عنوان خوی استکباری را نمی پذیرد و در مقابل آن می ایستد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی را در گرو تقویت روحیه تقابلی برشمرد و گفت: در هر زمینه ای نگاه تقابلی وجود داشت رشد کردیم و هر جایی که نگاه تعاملی حاکم بود «شرطی» شدیم و اقتصاد، سیاسیت و انتخابات ما را شرطی کردند.
تسخیری با بیان اینکه آمریکا با اصل حاکمیت دینی مشکل دارد اضافه کرد: مسائل هسته ای و موشکی بهانه است آمریکا اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته است.
وی با بیان اینکه تضاد نظام اسلامی با آمریکا عمقی است نه تاکتیکی افزود: آمریکا دشمن اول اسلام اصیل است و تنها راه مبارزه با آن هم مقاومت است و مذاکره جواب نمی دهد با مذاکره فقط نظام را معطل می کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !