امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۵۸:۳۶ - جمعه ۲۶ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روایتی از سوگواری آلاله های قرانی دیار اولین شهید نهضت حضرت امام (ره) در فراق مولای متقیان
  گیلنا- یادواره مجازی شهدای قرآنی شهرستان رودبار در جوار شهدای گمنام شهر رودبار برگزار شد. به گزارش گیلنا از رودبار، اینروزها همه یک حرف دارند؛ همه یک درد دارند؛ همه یک غم دارند؛ آن هم سوگ مولا، این روزها، شب نمی شود و این شب ها را میل سپیده شدن نیست، غم شکافته شدن […]

 

گیلنا- یادواره مجازی شهدای قرآنی شهرستان رودبار در جوار شهدای گمنام شهر رودبار برگزار شد.

به گزارش گیلنا از رودبار، اینروزها همه یک حرف دارند؛ همه یک درد دارند؛ همه یک غم دارند؛ آن هم سوگ مولا، این روزها، شب نمی شود و این شب ها را میل سپیده شدن نیست، غم شکافته شدن فرق مبارک مولا، همه را بی تاب کرده است.

اینجا آلاله های شهر هم دلسوخته و غمگسار فراق نخستین امام شیعیان هستند، اشک می ریزند، ناله می کنند، مجلس عزا گرفتند؛ گویا سنگر دیگری به پا شده است.

وارد صحن مبارک بارگاه شهدای گمنام و خوشنام دیار اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی (ره) که می شوی بوی بهشت می دهد، قاری با صدای گوشنوازش آیه های عشق را تلاوت می کند و تو حواست به تمثال شهدای قرآنی شهرستان پرت می شود، و خیره می شوی به عکس سرداران رشید اسلام و سردارِ سرداران؛ شهید حاج قاسم سلیمانی و ناگهان و بی اختیار اشک می ریزی و این پایان کار نیست.

روایت گری برادر کربلایی مجتبی عسکری از جبهه های عشق و خاطرات درس آموز شهدا تو را به فکر فرو می برد و عمیق می شوی در دایره المعارف عظمت و بزرگی روح بلند و آسمانی شهدا، و افسوس می خوری که چرا از غافله کاروان عاشقی جا مانده ای؟

صحبت های حجت الاسلام فرجی که از فضایل ارزشمند قرآن و تمسک جستن به این آیه های آسمانی نشات می گرفت نیز به مهمانی آلاله ها رنگ و بوی خاصی بخشیده بود.

این کارشناس مسائل دینی از نقش قرآن در زندگی شهدا می گفت و معتقد است؛ مانوس شدن به قرآن انسان را الهی و سعادتمند می سازد.

به گفته وی، تبیین و درس آموزی سیره و فرهنگ قرآنیِ شهدا موجب دوام و قوام انقلاب اسلامی می شود.

مداحی دلنشین برادر سیدجواد احمدپور بی بهانه دل ها را راهی بین الحرمین و کرلای معلی می برد، جایی که امام حسین (ع) غریبانه در روز عاشورا سرش بالای نیزه رفت، تا امروز قرآن، دین، شرف و عزت ما بالای نیزه ها نرود.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !