امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۱۴:۵۶ - پنج شنبه ۲۵ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد؛
کمک ۷۸۰ میلیونی بنیاد مستضعفان به خانوارهای کمیته امداد
گیلنا- مدیرکل کمیته امداد گیلان از مشارکت با بنیاد مستضعفان جهت کمک به خانواده‌های تحت پوشش و واریز مبلغ ۵۰۰ هزارتومانی به‌حساب یک هزار و ۵۶۳ خانوار خبر داد که مجموع کمک‌ها بیش از ۷۸۱ میلیون تومان شده است. به گزارش  گیلنا از رشت، عباس اهرابی با بیان اینکه در دوران کرونا خانواده‌های تحت پوشش […]

گیلنا- مدیرکل کمیته امداد گیلان از مشارکت با بنیاد مستضعفان جهت کمک به خانواده‌های تحت پوشش و واریز مبلغ ۵۰۰ هزارتومانی به‌حساب یک هزار و ۵۶۳ خانوار خبر داد که مجموع کمک‌ها بیش از ۷۸۱ میلیون تومان شده است.

کمک ۷۸۰ میلیونی بنیاد مستضعفان به خانوارهای کمیته امداد

به گزارش  گیلنا از رشت، عباس اهرابی با بیان اینکه در دوران کرونا خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد نیز دچار آسیب‌های زیادی شدند، اظهار کرد: رایزنی‌های با بنیاد مستضعفان برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش انجام‌شده که نتیجه آن مثمر ثمر و به نفع خانواده‌ها بود.

وی با اشاره به کمک‌های نقدی بنیاد به خانوارهای تحت پوشش گفت: به‌حساب یک هزار و ۵۶۳ خانوار کمیته امداد گیلان مبلغ پانصد هزار تومان در شب ۱۹ رمضان واریز شد که مجموع کمک‌ها بیش از ۷۸۱ میلیون تومان شده تا کمکی به خانواده‌ها در شرایط سخت کرونایی باشد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به حمایت نیکوکاران گیلان از هشت هزار و ۵۱۱ فرزند یتیم و محسنین افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بسترهای پرداخت اینترنتی برای حامیان نیز کاملاً مهیا است که در کوتاه‌ترین زمان کمک‌های خود را انجام دهند.

اهرابی با بیان اینکه کمیته امداد گیلان در بحث پرداخت‌های اینترنتی و زمینه‌سازی برای توسعه روش‌های غیرحضوری کمک‌های خیرخواهانه نیکوکاران پیشتاز است، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ هزار و ۸۸۲ حامی از هشت هزار و ۵۱۱ فرزند یتیم و محسنین در استان گیلان حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۶۳ فرزند یتیم و چهار هزار و ۹۴۸ فرزند محسنین در استان وجود دارد که حامیان نیکوکار کفالت آن‌ها را برعهده‌گرفته‌اند، گفت: تمام تلاش نهاد کمیته امداد گیلان این است که فرزند یتیم فاقد حامی نداشته باشیم و در مورد فرزندان محسنین نیز به مساعدت بیشتر خیران نیک‌اندیش نیاز داریم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !