امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۵۳:۳۶ - چهارشنبه ۲۴ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرش قرمز فرماندار رشت برای سرمایه گذاران در راستای “جهش تولید”
گیلنا – فرماندار رشت با تأکید بر تلاش برای تحقق شعار «جهش تولید»، گفت: تمام ظرفیت های شهرستان رشت برای حمایت از سرمایه گذاران بسیج می شود. به گزارش گیلنا از رشت میر شمس مؤمنی زاده در نشست با تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در فرمانداری شهرستان رشت یکی از اولویت‌های مهم دولت را […]

گیلنا – فرماندار رشت با تأکید بر تلاش برای تحقق شعار «جهش تولید»، گفت: تمام ظرفیت های شهرستان رشت برای حمایت از سرمایه گذاران بسیج می شود.

تمام ظرفیت های رشت برای حمایت از سرمایه گذاران بسیج می شود

به گزارش گیلنا از رشت میر شمس مؤمنی زاده در نشست با تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در فرمانداری شهرستان رشت یکی از اولویت‌های مهم دولت را تولید، اشتغال و رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به رونق تولید و اشتغالزایی نیازمند حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

وی به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و با تأکید بر لزوم تلاش برای تحقق شعار «جهش تولید»، افزود: همه ظرفیت‌های شهرستان رشت در راستای حمایت از سرمایه گذاران بسیج می‌شوند.

فرماندار رشت با بیان اینکه باید روند سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل و تسریع شود، گفت: باید در راستای برطرف کردن مشکلات و موانع مسیر سرمایه گذاری و کارآفرینی در شهرستان رشت پیگیری و در رفع آن تلاش شود.

مؤمنی زاده حمایت از سرمایه گذاران از طریق تخصیص و جذب تسهیلات را از دیگر راه‌های توسعه صنعت و تولید عنوان کرد و افزود: در این راستا نیز از همه توانمندی‌های موجود، در راستای تأمین نقدینگی و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران استفاده خواهد شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !