امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۹:۵۳:۰۰ - چهارشنبه ۲۴ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی املش خبر داد؛
دستگیری دو سارق با شش فقره سرقت در املش
گیلنا – فرمانده انتظامی شهرستان املش از دستگیری دو سارق قطعات خودرو با اعتراف به ۶فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ باقر رجبی ویسرودی در گفتگو با خبرنگار گیلنا از املش، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان املش ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار […]

گیلنا – فرمانده انتظامی شهرستان املش از دستگیری دو سارق قطعات خودرو با اعتراف به ۶فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی در گفتگو با خبرنگار گیلنا از املش، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان املش ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با بررسی از سرنخ ها و تعقیب و مراقبت های انجام شده هویت دو متهم را در این پرونده ها شناسایی کردند افزود: متهمان با هماهنگی قضائی در جایگاهشان دستگیر شدند .
وی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان #املش اعتراف کردند و تعدادی وسایل سرقتی نیز از آنها کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان املش در پایان با اشاره به اینکه متهمان۳۸ و ۳۹ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد،پلیس در برخورد با مجرمان از هیچ کوششی دریغ نمی کند .
منبع سایت پلیس گیلان

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !