امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۵:۴۹ - یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزارت بهداشت رخت عزا بر تن دانشگاه علوم پزشکی گیلان نَکُنَد
گیلنا – عضو گیلانی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پی شایعه انتصاب یک پزشک متخلف به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وزیر بهداشت خواست تا رخت عزا بر تن این دانشگاه نکند. به گزارش گیلنا ذبیح نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر ضرورت ارتقا سلامت در جامعه […]

گیلنا – عضو گیلانی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پی شایعه انتصاب یک پزشک متخلف به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وزیر بهداشت خواست تا رخت عزا بر تن این دانشگاه نکند.

وزارت بهداشت رخت عزا بر تن دانشگاه علوم پزشکی گیلان نَکُنَد

به گزارش گیلنا ذبیح نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر ضرورت ارتقا سلامت در جامعه اظهار کرد: توجه به اصول بهداشت و تأمین زیرساخت‌های درمان و مراقبت از اساس توسعه سلامت است‌.

وی با تأکید بر برقراری عدالت در توزیع شاخص‌های سلامت افزود: در جامعه جمهوری اسلامی همه باید از سطح سلامت و درمان یکسان برخوردار بوده و نظام سلامت یکپارچه و توسعه‌یافته‌ای داشته باشند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دسترسی ارزان مردم به مراکز درمانی را از تأکیدات مجلس برشمرد و تصریح کرد: طی سال‌های اخیر به مقوله بهداشت ازجمله طرح تحول سلامت به شکل ویژه پرداخته‌شده که از مهم‌ترین آن‌ها در دسترس بودن درمان ارزان و مقرون‌به‌صرفه برای مردم ازجمله محرومین است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اداره دلسوزانه، معقولانه و مدبرانه حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد و گفت: قشر عظیمی از مراجعه‌کنندگان به سیستم بهداشت و درمان دولتی از قشر متوسط و متوسط به پایین هستند و لازم است مسؤولین حوزه حساس سلامت دلسوز، متخصص و متعهد باشند و از اندوختن روزافزون سرمایه‌های خود با بیت‌المال اِبا داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به شایعه انتصاب رئیس جدید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: شایعه انتصاب یک پزشک متخصص و شائبه‌دار به‌عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان قوت گرفته است.

نیکفر با تأکید بر اینکه وزیر بهداشت باید نسبت به انتصاب رئیس جدید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان محتاط باشد و هشدارهای نمایندگان را جدی بگیرد، تصریح کرد: حوزه سلامت، آموزش، درمان و پژوهش در گیلان بسیار حساس است و در صورت وقوع این فاجعه باید رخت عزا پوشید و فاتحه حوزه سلامت را قرائت کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی صرفاً باید افراد متعهد و سالم پست‌های مهم مدیریتی را بر عهده بگیرند، افزود: برای تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نظر می‌رسد وزارت بهداشت گزینه‌هایی را مدنظر دارد که پرونده تخلفات آن‌ها بسیار سنگین است و قابل‌چشم‌پوشی نیست.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم با اذعان به اینکه متأسفانه برخی در نبود استاندار در حال سوءاستفاده و دنبال به ریاست رساندن افراد مشکل‌دار در کرسی‌های حساس و حیاتی هستند، گفت: از‌ نماینده محترم ولی‌فقیه در استان گیلان به جدیت می‌خواهیم تا مانع از انتصابات عجیب در کرسی‌های مدیریتی استان شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !