امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۳۶:۱۱ - سه شنبه ۲۳ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر از امشب در گلزار شهدای رشت
گیلنا – عضو هیئت‌امنای گلزار شهدای رشت از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر از امشب در صحن حرم مطهر گلزار شهدای رشت خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت عباس مؤید، با بیان اینکه گلزار شهدای رشت آمادگی لازم برای برگزاری مراسم شب‌های احیا را دارد، اظهار کرد: بعد از اعلام بازگشایی مساجد و اماکن […]

گیلنا – عضو هیئت‌امنای گلزار شهدای رشت از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر از امشب در صحن حرم مطهر گلزار شهدای رشت خبر داد.

مراسم احیای شب‌های قدر از امشب در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود

به گزارش گیلنا از رشت عباس مؤید، با بیان اینکه گلزار شهدای رشت آمادگی لازم برای برگزاری مراسم شب‌های احیا را دارد، اظهار کرد: بعد از اعلام بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی در کشور به‌منظور برگزاری مراسم شب‌های احیا، تمامی تمهیدات در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای رشت انجام‌شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی‌ با اشاره به جزئیات برگزاری مراسم شب‌های احیا در گلزار شهدای رشت، افزود: این مراسم با حضور عاشقان اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت از ساعت ۲۳ امشب آغاز و تا یک بامداد ادامه دارد اما به دلیل محدودیت زمان دعای جوشن کبیر در گلزار شهدای رشت برگزار نمی‌شود‌ و همچنین سعی کردیم تا از سخنران و مداحان بومی رشت در اجرای این مراسم استفاده کنیم.

عضو هیئت‌امنا گلزار شهدای رشت، با تأکید بر لزوم توجه به پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم شب‌های احیا بیان کرد: در ورودی گلزار شهدای رشت به‌اندازه توان به مردم ماسک داده می‌شود و تمامی محیط این مکان مقدس ضدعفونی شده و مردم می‌توانند در صحن و محیط باز گلزار به احیا شب‌های قدر خود بپردازند.

مؤید با اذعان به اینکه در برگزاری مراسم شب‌های احیا در گلزار شهدای رشت از ظرفیت بسیجیان و گروه‌های جهادی استفاده‌شده است، تصریح کرد: گروه‌های جهادی و بسیجیان رشت از اوایل شیوع کرونا در کنار مردم بودند و در برگزاری مراسم شب‌های احیا از روز گذشته در گلزار شهدای رشت حاضر شدند و به ضدعفونی کردن محیط و آماده‌سازی مراسم مشغول هستند.

وی با درخواست از مردم در خصوص همراه داشتن قرآن برای ورود به گلزار شهدا رشت افزود: از همه مردم مؤمن رشت تقاضا دارم برای رعایت نکات بهداشتی با خود قرآن، مهر و سجاده همراه داشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !