امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۵۳:۴۰ - دوشنبه ۲۲ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی رشت:
دستگیری ۶ عامل درگیری و اخلال در نظم عمومی در رشت
گیلنا –  فرمانده انتظامی رشت گفت: شش عامل درگیری و اخلال در نظم عمومی در رشت دستگیر شدند. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ علی رمضانی اظهار کرد: در پی درگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار با فردی در رشت و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی، بررسی موضوع در […]

گیلنا –  فرمانده انتظامی رشت گفت: شش عامل درگیری و اخلال در نظم عمومی در رشت دستگیر شدند.

۶ عامل درگیری و اخلال در نظم عمومی در رشت دستگیر شدند

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ علی رمضانی اظهار کرد: در پی درگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار با فردی در رشت و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به متواری بودن متهمان، در نهایت با اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۲۲ مخفیگاه آنها در یکی از مناطق شهرستان رشت شناسایی شد.

سرهنگ رمضانی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه ۶ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تعدادی سلاح سرد از آنها کشف شد.

وی با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف مالی بوده است، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی رشت ادامه داد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات و با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود، افزود: هرگز اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی امنیت شهروندان را به خطر بیاندازد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !