امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۳:۱۹ - یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمک ۶ میلیاردی بسیج گیلان به مناطق سیل‌زده کشور
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمک‌رسانی سپاه قدس گیلان به بیش از ۲۰ استان کشور در حادثه سیل اخیر گفت: حدود شش میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط بسیج گیلان جذب شد که حدود ۲۸۳ میلیون تومان از این مبلغ نقدی و از طریق شماره‌حساب‌های سازمان […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمک‌رسانی سپاه قدس گیلان به بیش از ۲۰ استان کشور در حادثه سیل اخیر گفت: حدود شش میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط بسیج گیلان جذب شد که حدود ۲۸۳ میلیون تومان از این مبلغ نقدی و از طریق شماره‌حساب‌های سازمان بسیج جمع‌آوری‌شده است.

کمک 6 میلیاردی بسیج گیلان به مناطق سیل‌زده کشور

به گزارش گیلنا، سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در کنار دیگر نهادهای خدماتی همچنان در صحنه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان حاضر است.

 وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم وظیفه سپاه بوده و سپاه خود را خدمتگزار مردم می‌داند، افزود: پاسداران برای حفاظت از انقلاب و رفع موانع پیشرفت و توسعه انقلاب در تمامی زمینه‌ها همیشه آماده جان‌فشانی هستند و مهم‌ترین قدرت سپاه درزمینهٔ حفظ انقلاب، مردم هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیرگذارترین حرکت جهانی است، گفت: نظام سلطه با تمام ثروت، قانون و آموزش‌های خاص درصدد مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

عبدالله پور با بیان اینکه بسیج و سپاه همیشه در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام آماده هستند، تصریح کرد: تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در تحولات دنیای معاصر از گذشته تا به الآن وجود داشته و بسیج و سپاه به‌عنوان دو عنصر اصلی انقلاب در این امر نقش کلیدی را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات کمک‌رسانی سپاه قدس گیلان به بیش از ۲۰ استان کشور در حادثه سیل اخیر گفت: حدود شش میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط بسیج گیلان جذب شد که حدود ۲۸۳ میلیون تومان از این مبلغ نقدی و از طریق شماره‌حساب‌های سازمان بسیج جمع‌آوری‌شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در ابتدای این حادثه اولویت کمک‌رسانی سپاه قدس گیلان به ترتیب به استان مازندران، خوزستان و سپس اهواز بود، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون سپاه قدس گیلان مسئولیت بازسازی مسکن و تهیه لوازم زندگی منطقه گمیشان استان گلستان که اهل تسنن هستند را برعهده‌گرفته است.

عبدالله پور با اشاره به کمک‌رسانی ماشین‌آلات مهندسی سپاه قدس گیلان گفت: در حوزه ماشین‌آلات مهندسی ۱۰ دستگاه کمپرسی، دو دستگاه بیل، دو قایق موتوری، هفت‌دستگاه خودروی نظامی برای حمل‌ونقل لوازم زندگی و هفت موکب اربعین از سراسر استان در مناطق سیل‌زده مستقر شدند.

وی با اشاره به مستقر شدن ۳۰ گروه جهادی از استان گیلان در منطقه گمیشان گلستان بیان کرد: در منطقه گمیشان بازسازی و ساخت مسکن ۵۰۰ واحد در غالب طرح جهاد همبستگی ملی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بر عهده گروه‌های جهادی و بسیج سپاه قدس گیلان قرارگرفته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هفت موکب از ستاد عتبات از سراسر استان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند، گفت: مرحله دوم‌ در حوزه سیل با ساخت ۵۰۰ مسکن محرومین در گلستان آغازشده که تا به امروز ۱۵۹ واحد را در حال ساخت و ۲۵۹ واحد را نیز برای تعمیر برعهده‌گرفته‌ایم.

عبدالله پور با اشاره به اینکه از طریق همکاری گروه‌های جهادی و نیروهای مردمی منطقه، کارها به‌خوبی در حال انجام است، افزود: برای ساخت خانه‌ها فرصت چهارماهه و برای تعمیر نیز ۴۵ روز فرصت ‌داریم که در این راستا هفته گذشته کلنگ زنی ۳۰ واحد برای مددجویان بهزیستی منطقه گمیشان شروع شد.

وی با اذعان به کمک‌های اتحادیه‌های صنفی، خیرین و بسیج اصناف استان تصریح کرد: حدود ۶۰۰ میلیون تومان لوازم خانه شامل ۴۰ دستگاه یخچال، ۴۰ دستگاه تلویزیون، ۴۰ اجاق‌گاز، ۴۰ پنکه، ۴۰ سری موکت ۷۵ متری، ۸۹ پارچه فرش ۶ متری و مقداری لوازم آشپزخانه در پنجمین مرحله کمک‌های مردمی گیلان به منطقه سیل‌زده گمیشان ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ساخت ۵۰ واحد و تعمیر و بازسازی ۲۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز بر عهده سپاه قدس گیلان است، گفت: در اولین کلنگ زنی ۳۰ واحد و ظرف چهار ماه ۴۰۰ واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه خادم ملت ایران و حامی محرومین است افزود: سپاه همواره در زمان‌های مختلف تاریخ ۴۰ ساله انقلاب در کنار مردم بوده و به این مسئله افتخار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری و نوکری مردم بخش مهمی از مأموریت ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از افتخارات سپاه و بسیج این است که همواره در سختی‌ها همراه مردم بوده و آن‌ها را تنها نگذاشته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعلام آمادگی مردم اهل سنت منطقه برای همکاری با پاسداران سپاه قدس گیلان افزود: هماهنگی‌ها صورت گرفته و همکاری مردمی مساجد اهل سنت استان گلستان نیز به ما کمک زیادی می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !