امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۱۴:۳۵ - یکشنبه ۲۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار گیلان خبر داد:
بازگشایی مدارس گیلان از ۲۷ اردیبهشت/حضور دانش آموزان اجباری نیست
گیلنا- استاندار گیلان با اشاره به بازگشایی مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت ماه برای رفع اشکال دانش آموزان، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست. به گزارش  گیلنا از رشت ارسلان زارع  در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا رد سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به روند تثبیت و کاهش شیوع […]

گیلنا- استاندار گیلان با اشاره به بازگشایی مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت ماه برای رفع اشکال دانش آموزان، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.

بازگشایی مدارس گیلان از ۲۷ اردیبهشت برای رفع اشکال دانش آموزان

به گزارش  گیلنا از رشت ارسلان زارع  در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا رد سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به روند تثبیت و کاهش شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار کرد: رسیدن به این مرحله با همکاری مردم و تلاش کادر درمان و پرستاران و سایر دستگاه‌ها بوده است.

وی با تأکید بر لزوم استمرار در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم، گفت: استمرار در این روند سبب رسیدن به وضعیت سفید در شهرهای بیشتر استان و بازگشایی سایر اماکن و آغاز فعالیت‌ها خواهد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس از ۲۷ اردیبهشت به مدت یک ماه در استان تنها برای رفع اشکالات درسی دانش آموزان بازگشایی می‌شود، افزود: حضور دانش آموزان الزامی نیست.

وی با تأکید بر ضرورت ضدعفونی کردن مدارس قبل از این زمان، تصریح کرد: برای ضدعفونی کردن مدارس از ظرفیت سپاه، ارتش، شهرداری‌ها و دهیارهای باید استفاده شود.

زارع همچنین به دغدغه این روزهای تعدادی از پرستاران درباره قراردادهای کوتاه مدت در ایام شیوع کرونا نیز اشاره کرد و افزود: در سطح استان اهتمام ویژه ای برای تعیین وضعیت این تعداد پرستاران وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید خود را آماده مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی پسا کرونا کنیم، گفت: باید با مشارکت و همکاری همه به ویژه بخش خصوصی تلاش کنیم تا چرخه اقتصاد و اشتغال کشور به مسیر خود ادامه دهد دولت نیز تلاش کرده در قالب پرداخت تسهیلات کم بهره به فعالان مشاغل تا حدی از میزان نگرانی فعالان این حوزه کاسته شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !