امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۰۶:۰۴ - یکشنبه ۱۴ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معلم تراز “انقلاب” از منظر آیت الله فلاحتی
گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه بسیج فرهنگیان باید معلمانی در تراز انقلاب اسلامی بر سر کلاس‌های درس حاضر کند، گفت: معلمی که نتواند دستاوردهای ۴۱ سال گذشته انقلاب و نظام را تبیین کند در تراز انقلاب اسلامی نیست. به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله فلاحتی با اشاره به […]

گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه بسیج فرهنگیان باید معلمانی در تراز انقلاب اسلامی بر سر کلاس‌های درس حاضر کند، گفت: معلمی که نتواند دستاوردهای ۴۱ سال گذشته انقلاب و نظام را تبیین کند در تراز انقلاب اسلامی نیست.

ضرورت توجه به تربیت اسلامی دانش آموزان

به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله فلاحتی با اشاره به این پیامبر گرامی اسلام نخستین معلم بشریت بوده است، اظهار کرد: هیئت اندیشه ورز بسیج قلب فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه وجود این هیئت سبب افزایش بصیرت و آگاهی در فرهنگیان می‌شود، افزود: بسیج فرهنگیان با توجه به جایگاه و نقش و ساز و کارها برای جامعه فرهنگیان نقش آفرینی مؤثری داشته باشد.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه بسیج فرهنگیان باید معلمانی در تراز انقلاب اسلامی بر سر کلاس‌های درس حاضر کند، گفت: معلمی که نتواند دستاوردهای ۴۱ سال گذشته انقلاب و نظام را تبیین کند در تراز انقلاب اسلامی نیست.

وی با تأکید بر لزوم توجه معلمان به تبیین ارزش‌ها، آرمان‌ها و آثار و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برای دانش آموزان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج فرهنگیان رصد معلمان، متون درسی و نوع تدریس آنها است زیرا دانش آموزان از سوی خانواده‌ها به آموزش و پرورش امانت داده می‌شوند. وجود اشکال در متون درسی نیز باید گزارش شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به وجود رابطه میان بسیج فرهنگیان باید با خانواده دانش آموزان و با بیان اینکه بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با کمک والدین برطرف خواهد شد، ادامه داد: فرهنگ از سه ضلع آموزش و پرورش، معلم و دانش آموز تشکیل شده که دانش آموزان زیر نظر معلمان هستند پس برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب برای این ضلع برنامه ریزی شود.

وی بر ضرورت برنامه ریزی برای تمام امور دانش آموزان از سوی بسیج فرهنگیان تأکید کرد و افزود: تربیت دینی و اعتقادی، ایثار و فداکاری باید از سوی بسیج فرهنگیان در برنامه دانش آموزان قرار بگیرد.

ساماندهی ۶۵ درصد فرهنگیان گیلان در سازمان بسیج

در ادامه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم بسیج در همه امور، اظهار کرد: فرهنگیان گلایه‌های دارند و متولیان و مسئولان به صورت جدی در راستای حل مشکلات آنها گام بردارند.

حسن حبیبی به نقش مهم آموزش و پرورش در جوامع بشری اشاره کرد و افزود: به هر میزان به این حوزه توجه شود آینده یک جامعه تضمین خواهد شد

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت فرهنگیان در عرصه‌های مختلف جامعه، تصریح کرد: بیش از ۶۵ درصد فرهنگیان در بسیج فرهنگیان ساماندهی شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !