امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۴۱:۰۱ - یکشنبه ۱۴ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اوقاف رودبار خبر داد:
ضیافت “مجازی” در بقاع متبرکه رودبار ویژه ماه مبارک رمضان
  گیلنا – رئیس اوقاف رودبار با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ دین، گفت؛ ضبط و پخش تلاوت های زنده در بقاع متبرکه، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع قرآنی، ترتیل خوانی بدون حضور مستمع از جمله برنامه های اوقاف می باشد. به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام حمید رهبرشاد […]

 

گیلنا – رئیس اوقاف رودبار با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ دین، گفت؛ ضبط و پخش تلاوت های زنده در بقاع متبرکه، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع قرآنی، ترتیل خوانی بدون حضور مستمع از جمله برنامه های اوقاف می باشد.

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام حمید رهبرشاد با اشاره به برگزاری ستاد مشترک رمضان و گرامیداشت این ماه عزیز، اظهار کرد؛ ویژه برنامه ضیافت الهی در بستر فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده و این حرکت معنوی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت بقاع متبرک در ماه رمضان، افزود؛ پخش مناجات و ادعیه قبل از اذان در بقاع متبرکه با عنوان برنامه اذان گاهی اجرا می شود.

رئیس اوقاف رودبار با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ دین، گفت؛ ضبط و پخش تلاوت های زنده در بقاع متبرکه، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع قرآنی، ترتیل خوانی بدون حضور مستمع از جمله برنامه های اوقاف می باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !