امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۲۴:۳۴ - دوشنبه ۸ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا خبر داد:
محرومیت ۱۵۰۰ دانش آموز صومعه سرایی از “شاد”
گیلنا –  رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به عضویت ۶۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد، گفت: ۱۵۰۰ دانش آموز صومعه سرایی از آموزش های این شبکه محروم هستند. به گزارش گیلنا از صومعه سرا، حسین بالو  در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان با اشاره به […]

گیلنا –  رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به عضویت ۶۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد، گفت: ۱۵۰۰ دانش آموز صومعه سرایی از آموزش های این شبکه محروم هستند.

محرومیت ۱۵۰۰ دانش آموز صومعه سرایی از آموزش های شبکه «شاد»

به گزارش گیلنا از صومعه سرا، حسین بالو  در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان با اشاره به جذب ۱۳۰ میلیون تومان از سرانه دانش آموزان در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: سهم هر دانش آموز ۱۰ هزار تومان است که این مبلغ به همه مدارس شهرستان صومعه سرا پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد معلمان و ۶۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد عضو هستند، گفت: ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان صومعه سرایی به دلیل نداشتن امکانات مورد نیاز از آموزش در این شبکه محروم هستند.

رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به برخورداری ۱۲ مدرسه این شهرستان از اینترنت رایگان، افزود: بیشترین مشکلات آموزش در فضای مجازی معلمان و دانش آموزان ضعف اینترنت و عدم پوشش کافی آن در نقاط مختلف این شهرستان است.

وی با بیان اینکه ۸۶ واحد مدرسه بلااستفاده در شهرستان صومعه سرا وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد تاکنون ۴۶ واحد را اجاره داده شده که برنامه ریزی برای واگذاری باقی واحدهای آموزشی نیز در دستور کار قرار دارد.

بالو با اشاره به الزام امتحانات حضوری دانش آموزان پایه چهارم متوسطه بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: صومعه سرا حدود ۸۰۰ نفر دانش آموز مقطع چهارم متوسطه دارد که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در امتحانات پایان سال تحصیلی خود شرکت کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !