امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۰:۱۷ - دوشنبه ۸ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت گیلان؛
“گیلان” بهشت ظرفیت هاست
        به گزارش گیلنا از رشت،  فرهاد دلق پوش در دیدار با نماینده منتخب مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در محل سازمان صمت اظهار کرد: با وجود ۱۱۰هزار واحد صنفی و دو هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی و همچنین ۱۰۶ معدن، تامین بیش از ۴۵ درصد اشتغال استان را […]

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رشت،  فرهاد دلق پوش در دیدار با نماینده منتخب مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در محل سازمان صمت اظهار کرد: با وجود ۱۱۰هزار واحد صنفی و دو هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی و همچنین ۱۰۶ معدن، تامین بیش از ۴۵ درصد اشتغال استان را برعهده داریم.

به گفته وی، بهره مندی از توانمندی و ظرفیت‌های نمایندگان برای توسعه همه جانبه گیلان در سطح ملی و استانی بسیار راهگشا خواهد بود.

رئیس صمت گیلان تصریح کرد؛  بیش از ۷ درصد ثروت و منابع جهان متعلق به کشور ماست ولی هنوز نتوانسته ایم در تبدیل این ثروت به اقتصاد پویا از شش دهم درصد فراتر رویم.

دکتر دلق پوش با تاکید بر روحیه وفاق و همدلی در استان، گفت؛  چنانچه یک فضای وفاق و همدلی واحدی توسعه پایدار توسط نمایندگان گیلانی ایجاد شود گیلان می تواند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را در حوزه اشتغال، توسعه صنعتی و پیشرفت طرح های عمرانی شاهد باشد.

وی با بیان اینکه بیشترین مرز ترانزیتی کشور متعلق به گیلان است، افزود: معتقدم از لحاظ جغرافیایی و منطقه‌ای در قطعه ای از بهشت ظرفیت‌ها هستیم ولی رویکرد و راهبرد بهشتی نداریم و این می تواند با یک وفاق و همدلی به دور از یک جانبه گرایی با رویکرد توسعه و تحول در گیلان رقم بخورد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !