امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۳۲:۲۳ - شنبه ۶ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهیان نور گیلان در مسیر “خدمت”
گیلنا – مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا اردوهای برنامه‌ریزی شده دانشگاه تعطیل شد، گفت: تیم جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه با الگوبرداری از سیره شهدا رزمایش خدمت را جایگزین اردوی راهیان نور کرد. به گزارش گیلنا از رشت، مهدی مرادی در گفت‌وگو با فارس  با بیان اینکه بعد از […]

گیلنا – مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا اردوهای برنامه‌ریزی شده دانشگاه تعطیل شد، گفت: تیم جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه با الگوبرداری از سیره شهدا رزمایش خدمت را جایگزین اردوی راهیان نور کرد.

لشکرخوبان| رزمایش خدمت جایگزین اردوی راهیان نور

به گزارش گیلنا از رشت، مهدی مرادی در گفت‌وگو با فارس  با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا تیم جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان برای کمک به مردم ابراز آمادگی کردند، اظهار کرد: بعد از سه ماه تلاش شبانه‌روزی دانشجویان برای تهیه مقدمات راهیان نور، به ناگاه خبر تعطیلی اردوی زیارتی راهیان نور، ضربه روحی سختی به تیم وارد کرد.

وی با اشاره به اتفاقاتی که با شیوع ویروس کرونا در ایران و به‌خصوص در گیلان رقم خورد،گفت: دوباره تیم بسیج دانشجویی تحت عنوان قرارگاه مقابله با کرونای بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان دورهم جمع شد و به بحث و تبادل نظرات پرداخت و توانستیم اقداماتی را برای مقابله با این ویروس انجام دهیم.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان شهدا را الگوی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان برشمرد و گفت: تیم جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه با الگوبرداری از سیره شهدا و مطرح کردن این سؤال که اگر شهدا بودند، چه برنامه و چه طرحی می‌ریختند، سیره شهدا را الگو قرارداد و توانستیم رزمایش خدمت را جایگزین اردوی راهیان نور کنیم.

مرادی با بیان اینکه در اوایل کرونا مردم و کادر درمانی استان با کمبود وسایل بهداشتی مواجه بودند، تصریح کرد: با شیوع کرونا و افزایش شمار افراد مبتلا شده به کووید ۱۹ کادر درمانی استان با کمبود اقلام بهداشتی و وسایل حفاظت شخصی مواجه بودند به همین دلیل شروع به تولید این اقلام از وسایل کردیم.

وی با اشاره به تولید وسایل حفاظت شخصی و اقلام بهداشتی توسط تیم جهادی این دانشگاه افزود: تولید و اهدای تجهیزات محافظتی، گان، دستکش، ژل ضدعفونی‌کننده، شیلد، ماسک، پدالکلی به تعداد ۱۰۰ بسته در بیمارستان‌های استان ازجمله شهرستان‌های لنگرود، رضوانشهر، تالش، صومعه‌سرا، رازی، شفای رشت توزیع شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت اساتید دانشگاه گیلان برای مقابله با کرونا بیان کرد: یکی از مشکلات مردم در دوران کرونا استرس ابتلا به این ویروس و افسردگی به علت خود قرنطینه کردن بود به همین منظور از ظرفیت اساتید مشاوره و روانشناس دانشگاه جهت ایجاد پویش سلامت روانی بیماران و عموم مردم استفاده کردیم.

مرادی لازمه موفقیت در انجام هر کاری را فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: فراخوان دل نوشته، فیلم و عکس و اهدای آن به کادر درمانی، مسابقه‌ عکاسی در دو بخش مدافعان سلامت و تغییرات روزمره دانشجویان برگزاری دوره‌های مجازی برای مخاطبین بسیج دانشجویی گیلان شکل‌گیری گروه جهادی مدرسین دستان و تدریس مجازی دروس در همه مقاطع تحصیلی دانش‌آموزی، با جامعه هدف دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه شهر و راه‌اندازی پویش اهدای خون بین دانشجویان ازجمله اقدامات فرهنگی بوده است.

مرادی با بیان اینکه گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تأکید ویژه‌ای بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم دارد، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف گروه جهادی دانشگاه گیلان کمک به افراد محروم بوده است لذا در ایام کرونایی ۶۰ بسته غذایی در روز نیمه‌ی شعبان تولید و در بین نیازمندان توزیع و همچنین هزار لیوان آبمیوه طبیعی را آماده و به بیمارستان‌های استان توزیع کردیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !