امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰:۱۲:۴۹ - شنبه ۶ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری جشنواره عکس “کمک مؤمنانه” در گیلان
گیلنا – رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره عکس «کمک مؤمنانه» در گیلان خبر داد و گفت: عکاسان خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی گیلان تا پایان ماه مبارک رمضان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند. به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص […]

گیلنا – رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره عکس «کمک مؤمنانه» در گیلان خبر داد و گفت: عکاسان خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی گیلان تا پایان ماه مبارک رمضان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.

برگزاری جشنواره عکس

به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پس از فرمایشات امام خامنه‌ای، اقدامات جدی در خصوص کمک به نیازمندان و آسیب‌ دید‌گان بیماری کرونا در سراسر کشور به‌ویژه گیلان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی زیاد در پیکار با این ویروس فعالیت کردند، گفت: در کنار اقدامات گروه‌های جهادی و عموم مردم در تحقق کمک مؤمنانه مورداشاره رهبر معظم انقلاب، بازتاب و پوشش رسانه‌ای این کمک‌های خداپسندانه امری ضروری است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان به اقدامات این سازمان در حمایت از رسانه‌های فعال در پوشش کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و افزود: در همین راستا، جشنواره عکس ویژه خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با موضوع پوشش تصویری کمک مؤمنانه در گیلان برگزار می‌شود.

پارسا با اشاره به موضوعات این جشنواره عکس بیان کرد: کمک‌های مؤمنانه به اقشار نیازمند جامعه، تولید ماسک و دستکش در مساجد و هیئت مذهبی، ضدعفونی اماکن، معابر، شهرها و روستاها و ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت و نیروهای بسیج، نظامی، انتظامی و خدمات شهری ازجمله موضوعاتی است که برای جشنواره در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه عکس تصریح کرد: عکاسان گیلانی می‌توانند لینک گزارش تصویری منتشرشده خود در هر یک از خبرگزاری‌‌ها و پایگاه‌های خبری استان را به همراه نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت و شماره تماس، به پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال کنند.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، پنجم خردادماه ۱۳۹۹، هم‌زمان با پایان ماه مبارک رمضان است.

پارسا با اشاره به اینکه جشنواره عکس «کمک مؤمنانه» با مشارکت شهرداری رشت برگزار می‌شود، گفت: پس از انجام داوری، به سه آثار ارسالی به دبیرخانه لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !