امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۴۱:۰۷ - چهارشنبه ۳ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:
شناسایی ۳۴۰ زن رزمنده دوران دفاع مقدس گیلان
گیلنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تاکنون ۴۰ هزار سند دوران دفاع مقدس گیلان در سامانه ثبت شده است. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ عباس بایرامی  در جلسه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس […]

گیلنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تاکنون ۴۰ هزار سند دوران دفاع مقدس گیلان در سامانه ثبت شده است.

ضرورت همکاری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ عباس بایرامی  در جلسه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به فعالیت‌های خوب کمیته بانوان این شورا، اظهار کرد: در سال گذشته ۲۵ عنوان کتاب رونمایی شده است.

وی به عدم ساماندهی برخی یادمان‌های شهدا اشاره کرد و گفت: متأسفانه اقدامات مناسبی در این زمینه انجام نشده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در ادامه با اشاره به شناسایی ۳۴۰ زن رزمنده دوران دفاع مقدس استان و با بیان اینکه سال گذشته طی مراسمی از این رزمندگان تجلیل شد، افزود: ۴۰۰ روحانی رزمنده نیز شناسایی شده است.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه، تصریح کرد: سامانه ثبت اسناد دوران دفاع مقدس نیز راه اندازی شده و تاکنون ۴۰ هزار سند در این سامانه ثبت شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !