امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۰۶:۱۷ - دوشنبه ۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار گیلان تأکید کرد:
کرونا در “گیلان” پایان نیافته/ افراد مشکوک معرفی شوند
گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به کمبود زیرساخت ها در حوزه بهداشت و درمان و انعکاس آن به مقامات ملی به منظور جذب اعتبارات، گفت: این پروژه ها باید در کوتاه ترین زمان تکمیل و بهره برداری شود. به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا […]

گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به کمبود زیرساخت ها در حوزه بهداشت و درمان و انعکاس آن به مقامات ملی به منظور جذب اعتبارات، گفت: این پروژه ها باید در کوتاه ترین زمان تکمیل و بهره برداری شود.

ضرورت تکمیل و بهره برداری از پروژه های حوزه بهداشت و درمان گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در سالن غدیر استانداری گیلان ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان و پرستاران طی دو ماه گذشته، اظهار کرد: برابری تعداد مبتلایان بستری و بهبود یافتگان در روزهای اخیر به معنای همکاری مطلوب مردم در اجرای طرح‌های مختلف از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب بیمارستان‌های گیلان و با تأکید بر اینکه این موضوع به معنای پایان کرونا در استان نیست، گفت: اجرای طرح بسیج ملی غربالگری در استان گیلان در شناسایی افراد مشکوک و کاهش چرخه انتقال این ویروس بسیار تأثیرگذار بوده است.

استاندار گیلان کمبودهای زیرساختی در حوزه بهداشت این استان و درمان و انعکاس آن به مقامات عالی کشور برای جذب اعتبارات لازم، گفت: پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان گیلان در دست اجرا است که باید با پیگیری تکمیل و بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا با افزایش تقاضا برای ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش مواجه شدیم، افزود: با افزایش تعداد واحدهای تولید کننده این مواد در گیلان خوشبختانه این مشکل مرتفع شده و در حال حاضر برخی از شرکت‌ها درخواست عرضه محصولات تولیدی خود در خارج از استان را دارند.

استاندار گیلان تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های به وجود آمده در زمینه تولید اقلام بهداشتی داروخانه‌ها نیاز خود را از تولیدات داخل استان تأمین کنند.

زارع با اشاره به تعطیل مدارس و مراکز آموزش عالی به واسطه شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی مقابله با این ویروس، تصریح کرد: در این مدت شاهد فعالیت‌های آموزشی در بستر فضای مجازی بودیم، دستگاه‌های متولی باید تلاش کنند تا امکانات مناسب به ویژه در زمینه اینترنت در برخی مناطق روستایی برای بهره مندی همه دانش آموزان فراهم شود.

وی با بیان اینکه از امروز اصناف با ریسک متوسط نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند، گفت: این واحدهای صنفی باید از سوی طریق سازمان صمت و اتحادیه‌ها مورد پایش و رصد قرار گرفته و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با آنها برخورد شود.

زارع یادآور شد: فعالیت اصناف پر خطر و مساجد و اماکن متبرکه همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و ضرورت بهره گیری از فضیلت‌های فراوان این ماه از صدا و سیما و کارگروه رسانه و فضای مجازی خواست تا محتوای متناسب با این ایام تولید و منتشر کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !