امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۲۵:۳۰ - یکشنبه ۳۱ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در راستای تقویت فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد؛
توزیع ۱۶ هزار ماسک رایگان بین صنوف و بازاریان شهرستان رودبار
      به گزارش گیلنا از رودبار، در راستای تقویت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، تعداد ۱۶ هزار ماسک رایگان بین صنوف، بازاریان و کسبه شهرستان رودبار توزیع می شود.   خودنمایی “خدمت” در رنگ ها و لباس های مختلف فرماندار رودبار در این راستا به گیلنا گفته؛ بسیجیان و گروه […]

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، در راستای تقویت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، تعداد ۱۶ هزار ماسک رایگان بین صنوف، بازاریان و کسبه شهرستان رودبار توزیع می شود.

 

خودنمایی “خدمت” در رنگ ها و لباس های مختلف

فرماندار رودبار در این راستا به گیلنا گفته؛ بسیجیان و گروه های جهادی همراه با سایر دستگاه های خدمت رسان در روزهای سخت کرونایی در خدمت مردم  بودند و این همدلی و وفاق در راستای خدمت گذاری مردم ادامه دارد.

مهندس محمدصالح ضیایی با اشاره به همدلی و همراهی مردم و مسئولین برای شکست کرونا، بیان کرد؛ اینروزها “خدمت” واژه ای زیبا و مقدس در لباس ها و رنگ های مختلف است.

به گفته وی، واحدهایی که قوانین بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نمی کنند، پلمپ می شوند.

فرماندار رودبار با بیان اینکه وضعیت برخی نانوایی ها نگران کننده است، اظهار کرد؛ برخی نانوایی ها هنوز از مردم پول می گیرند که احتمال آلودگی بسیار بالایی دارد و ممکن است باعث تشدید زنجیره انتقال شود.

 

 توزیع ۱۶ هزار ماسک رایگان بین صنوف شهرستان رودبار

فرمانده سپاه شهرستان رودبار در گفتگو با گیلنا با اشاره به ایجاد روحیه امید، همدلی و خدمتگذاری در جامعه، اظهار کرد؛ از روزهای اول شیوع کرونا ویروس، پاسداران، بسیجیان و گروه های جهادی همراه با سایر نهادهای خدمات رسان در راستای کاهش آلام مردم به صحنه آمدند.

سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه از توزیع ۱۶ هزار ماسک رایگان بین صنوف، بازاریان و کسبه این شهرستان خبر داد و بیان کرد؛ این تعداد ماسک که با همت جهادگران موکب قافله عاشقی شهرستان رودبار تولید شده قرار است با کمک و مشارکت فرماندار، ائمه جمعه، بهداشت و درمان و بسیجیان شهرستان در بین صنوف، کسبه و بازاریان شهرستان رودبار توزیع شود.

به گفته وی، هدف اصلی توزیع ماسک بین صنوف، تقویت طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

 

افراد مشکوک به کرونا را به شبکه بهداشت معرفی کنید

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار هم در رابطه با اقدامات این اداره در حوزه مبارزه با کرونا ویروس می گوید؛ بهداشت و درمان بعنوان خط مقدم مبارزه با کرونا تمام توان و ظرفیتش را در این راستا قرار داده و با کمک گروه های جهادی، بسیجیان و دیگر نهادهای خدمت رسان در خدمت مردم است.

دکتر صمد بختیار با بیان اینکه بررسی دقیق جهت مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان انجام می شود، گفت؛ در راستای شناسایی افراد آلوده و مبارزه با کرونا به کمک دهیاران، شوراهای اسلامی، شهرداران، بسیجیان نیاز داریم.

وی با تاکید بر عدم پنهان کاری افراد از علایم بیماری، از مردم خواست؛ تا در صورت منشاهده مریضی که دارای علائم بیماری کرونا  است، را به شبکه بهداشت معرفی کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !