امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۰۸:۵۶ - یکشنبه ۳۱ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رودبار خبر داد؛
افزایش خط تولید سیمان خزر در سال “جهش تولید “
به گزارش گیلنا از رودبار، محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جمع مدیران سیمان خزر لوشان گفت؛ در سال جهش تولید، سیمان خزر افزایش تولید خواهد داشت. به گفته وی، بعد از تعیین دو محصول کشاورزی زیتون و کلزا، در صنعت هم افزایش تولید سیمان خزر از جمله اهداف جهش تولید است. ضیایی با قدردانی […]

به گزارش گیلنا از رودبار، محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جمع مدیران سیمان خزر لوشان گفت؛ در سال جهش تولید، سیمان خزر افزایش تولید خواهد داشت.
به گفته وی، بعد از تعیین دو محصول کشاورزی زیتون و کلزا، در صنعت هم افزایش تولید سیمان خزر از جمله اهداف جهش تولید است.
ضیایی با قدردانی از تدابیر مدیران سیمان در برنامه ریزی افزایش تولید سالیانه سیمان خزر به حدود یک میلیون و دویست هزار تن گفت؛ برای نیل به این هدف مهم باید تلاش و همت نمائیم.
فرماندار رودبار موانع داخلی و بیرونی شرکت سیمان خزر را برای افزایش تولید یادآور شد و گفت؛ در خصوص موانع بیرونی شرکت سیمان خزر همه دستگاههای مرتبط اداری موظفند برای دست یابی به جهش تولید که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است همکاری لازم را داشته باشند.
ضیایی سیمان خزر را از جمله برندهای شهرستان رودبار برشمرد و خاطر نشان کرد؛ نظر به اهمیت افزایش تولید در این شرکت، گزارش مستمر فصلی از روند پیشرفت امور را احصاء می کنم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !