امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۲۳:۵۳ - شنبه ۳۰ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی تاکید کرد؛
برخورد قاطع با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان
 گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم کرونا زمینه سوءاستفاده فرصت طلبان و دشمنان در ماه مبارک رمضان را فراهم کند، گفت: نیروی انتظامی با هنجارشکنان برخورد کند. به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای فرهنگی عمومی گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان […]

 گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم کرونا زمینه سوءاستفاده فرصت طلبان و دشمنان در ماه مبارک رمضان را فراهم کند، گفت: نیروی انتظامی با هنجارشکنان برخورد کند.

نیروی انتظامی با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان قاطع برخورد کند

به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای فرهنگی عمومی گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه امساک از خوردن و نوشیدن از اذان صبح تا مغرب، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به تلاوت قرآن بسیار تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک مؤمنان باید قرآن تلاوت و دعا و ادعیه الهی خوانده شود، افزود: درباره توبه و استغفار نیز در ماه مبارک رمضان بسیار تأکید و خواسته شده در این ماه مؤمنان به این کار بسیار اهتمام داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت جلسات شورای فرهنگ عمومی و تأثیرگذاری راهکارهای ارائه شده در این جلسه در پیشبرد امور، گفت: در زمینه بازگشایی مساجد و اماکن متبرکه جلسه‌ای عصر فردا در استان برگزار و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا تصمیم گیری و ابلاغ خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه سلامت مردم و جامعه در شرایط امروز حائز اهمیت است، تصریح کرد: همه مسئولان و متولیان به ویژه مسئولان بهداشت و درمان استان گیلان باید نظرات خود را اعلام کنند تا بعد از جمع بندی به تهران اعلام شود.

فلاحتی با بیان اینکه در استان نباید در زمینه بازگشایی مساجد عجولانه تصمیم گرفته شود، افزود: در حال حاضر سلامت مردم حائز اهمیت است و قطعاً بهترین تصمیم در این زمینه باید گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه کرونا نباید زمینه سو استفاده فرصت طلبان و دشمنان درباره ماه مبارک رمضان را فراهم کند، گفت: نیروی انتظامی باید با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان برخورد قاطع انجام دهد.

امام جمعه رشت به نقش مهم صدا و سیما در ایام ماه مبارک رمضان و تولید محتوا اشاره و تصریح کرد: حتی در صورت بازگشایی مساجد، صدا و سیما باید تولید محتوای مناسبی برای این ایام داشته باشد.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !