امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۲:۲۷ - شنبه ۳۰ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت گیلان خبر داد
تشکیل بیش از ۲۵۲ فقره پرونده قاچاق کالا در گیلان
به گزارش گیلنا از رشت،  فرهاد دلق پوش از تشکیل ۲۵۲ فقره پرونده قاچاق کالا توسط بازرسین این سازمان در سال گذشته خبر داد و گفت: این پرونده ها در نتیجه انجام بیش از ۷ هزار و ۱۷۸ مورد بازرسی در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاههای متولی و بازرسی های مستقل به صورت متوالی […]

به گزارش گیلنا از رشت،  فرهاد دلق پوش از تشکیل ۲۵۲ فقره پرونده قاچاق کالا توسط بازرسین این سازمان در سال گذشته خبر داد و گفت: این پرونده ها در نتیجه انجام بیش از ۷ هزار و ۱۷۸ مورد بازرسی در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاههای متولی و بازرسی های مستقل به صورت متوالی در طول سال انجام شده است.
رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه تعداد بازرسی‌ها در قالب طرح های نظارتی در زمینه های مختلف در طول سال متفاوت است، تاکید کرد: این اقدامات غیر از انجام طرح‌های عمومی در حوزه نظارت بازرسی سازمان صمت از طریق طرح مبارزه با قاچاق پوشاک، طرح مبارزه با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی، طرح مبارزه با قاچاق محصولات دخانی و همچنین طرح نوار ساحلی با رویکرد مبارزه با کالای قاچاق به صورت ویژه در طول سال ۹۸ انجام شده است.
وی از تعداد کل بازرسی های انجام شده در زمینه قاچاق را ۶۳۰۳ فقره در حوزه صنفی دانست و اظهار داشت: سهم بیشتر کالاهای مکشوفه در بخش غیر صنفی با یک هزار و ۱۷۵ فقره در سال گذشته بوده است که کلیه پرونده‌های متشکله پس از صورتجلسه به اداره کل تعزیرات برای اعمال قانون ارسال شدند.
دکتر دلق پوش تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله بعنوان کالای قاچاق مکشوفه از مبلغ ۷ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در سال ۹۸ تجاوز کرده است و قطعاً با متخلفین کالای قاچاق به منظور حمایت از تولیدات داخلی با قدرت و شدت برخورد قانونی صورت می گیرد.
دبیر کمیسیون نظارت استان گیلان از وصول و ثبت ۵ هزار ۸۹۵ مورد گزارش مردمی تخلف به معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در طول سال گذشته سخن گفت وعنوان کرد: یک هزار و ۵۸۵ مورد از این گزارشات توسط ۱۶۰ناظر افتخاری به صورت نامحسوس در سطح استان گزارش شده است.
وی مجموع بازرسی های انجام شده سال گذشته را بیش از ۲۱۳ هزار مورد عنوان کرد و گفت:این بازرسی ها منجر به تشکیل ۸ هزار ۷۰۹ پرونده به طور کلی به ارزش افزون بر ۴۵۶ میلیارد ریال شده که ۸۴۱ مورد این پرونده ها با ارزش بیش از ۱۰ میلیون ریال بوده است.
رئیس سازمان صمت گیلان دسترسی آسان مردم برای گزارش تخلفات صنفی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: در سال گذشته همکاران ما فقط در ستاد خبری ۱۲۴ این سازمان بیش از ۴ هزار و ۹۶۶ مورد گزارش تخلف رابه ثبت رسانده اند که ۲۳۷ مورد آن از طریق پیامگیر این سامانه بوده که مورد بررسی و اعمال قانون قرار گرفته است.
وی عمده تخلفات محرز شده را با ثبت رکورد ۶ هزار و ۶۷ مورد در بخش کالایی توصیف کرد و گفت: در بخش خدمات با ثبت یک هزار ۴۱۳ مورد شاهد گزارشات تخلف کمتری نسبت به بخش کالایی در سال گذشته بوده ایم که در مجموع ۷ هزار ۴۸۰ مورد تخلف محرز شده در این دوبخش ثبت شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !