امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۰:۱۴ - شنبه ۳۰ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد
بازدید نظارتی از ۷ هزار واحدهای اقامتی و گردشگری گیلان
گیلنا – مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بیش از هفت هزار مورد بازدید نظارتی از اماکن اقامتی و گردشگری گیلان در سال گذشته انجام شده است. به گزارش  گیلنا از رشت،، شهرود امیر انتخابی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری در سال گذشته هفت هزار و ۹۸ مورد […]

گیلنا – مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بیش از هفت هزار مورد بازدید نظارتی از اماکن اقامتی و گردشگری گیلان در سال گذشته انجام شده است.
۷ هزار بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی و گردشگری گیلان انجام شد

به گزارش  گیلنا از رشت،، شهرود امیر انتخابی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری در سال گذشته هفت هزار و ۹۸ مورد بازدید نظارتی گروهی از مراکز اقامتی، پذیرایی و تأسیسات گردشگری گیلان انجام شد.

امیرانتخابی با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و ۱۷۷ مورد بازدید از مراکز اقامتی بوده است، افزود: هزار و ۴۵۳ مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی، ۱۰۲ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و ۴ هزار و ۳۰۵ مورد بازدید نیز از خانه‌مسافرها و سایر تأسیسات گردشگری استان انجام شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های بازدید به‌صورت گروهی و با همراهی و همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی، بهداشت و سایر دستگاه انجام و در این برنامه تمام تأسیسات گردشگری فعال در شهرستان‌ها و واحدهای بین‌راهی تحت نظارت اداره‌کل میراث فرهنگی گیلان در زمینه بهداشت، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست، تاکید کرد: در طول ایام سال به شکل مستمر از مراکز اقامتی، تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان بازدیدهای نظارتی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این بازدیدها با هدف ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان به‌صورت مستمر انجام می‌گیرد، افزود: در جریان این بازدیدها، ۱۵۱ مورد اخطار برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !