امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۴۰:۰۱ - چهارشنبه ۲۷ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد:
افق روش پروژه ۱۶ ساله بزرگترین کتابخانه شمال کشور
گیلنا – مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی کتابخانه مرکزی رشت، گفت: تلاش برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه در سال جاری ادامه دارد. به گزارش گیلنا از رشت،، پریسا کرمی  در بازدید از روند اجرای پروژه کتابخانه مرکزی شهر رشت اظهار کرد: خوشبختانه شاهد روند خوب […]

گیلنا – مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی کتابخانه مرکزی رشت، گفت: تلاش برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه در سال جاری ادامه دارد.

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور

به گزارش گیلنا از رشت،، پریسا کرمی  در بازدید از روند اجرای پروژه کتابخانه مرکزی شهر رشت اظهار کرد: خوشبختانه شاهد روند خوب اجرای این پروژه از سال گذشته تاکنون هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی این پروژه در سال ۹۷، افزود: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته در حال حاضر این پروژه از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در ادامه به افق روشن تکمیل و بهره برداری از این پروژه در سال جاری بعد از ۱۶ سال انتظار علاقه مندان به کتاب اشاره کرد و گفت: این کتابخانه بزرگ و منحصر به فرد است و در طراحی آن از عنصر کتاب استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی رشت در ۶ طبقه با مساحت ۸ هزار و ۱۵۳ متر مربع در حال ساخت است، افزود: در این مرکز بخش‌های متعددی چون سالن آمفی تئاتر، مخزن کتاب، سالن‌های مطالعه مجزا ویژه آقایان و خانم‌ها، سالن جلسات، بخش ویژه گویا و بریل، بخش کتب مرجع، بخش امانت، بخش ویژه و مستقل کودک، بخش ویژه مطالعه محققین، بخش اداری کتابخانه و مرمت و آماده سازی کتاب پیش بینی شده است.

کرمی ادامه داد: تاکنون برای ساخت این کتابخانه ۸۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است استان گیلان دارای ۱۰۰ باب کتابخانه شامل ۸۳ باب کتابخانه نهادی، ۱۶ باب کتابخانه مشارکتی و یک باب کتابخانه مستقل است که بیش از ۶۵ هزار نفر عضو این کتابخانه ها هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !