امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۷:۵۴ - دوشنبه ۲۵ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه» توسط اداره کل ورزش و جوانان
گیلنا – معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه» توسط سمن‌های جوانان، هیئت‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، سهیلا یاورمسرور با اشاره به اثرات منفی ویروس کرونا بر زندگی مردم اظهار کرد: این ویروس علاوه بر تهدید جانی […]

گیلنا – معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه» توسط سمن‌های جوانان، هیئت‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران خبر داد.

برگزاری رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه» توسط اداره کل ورزش و جوانان

به گزارش گیلنا از رشت، سهیلا یاورمسرور با اشاره به اثرات منفی ویروس کرونا بر زندگی مردم اظهار کرد: این ویروس علاوه بر تهدید جانی اثرات دیگری نظیر فشار مضاعف اقتصادی بر قشر کم برخوردار وارد کرده است.

وی با بیان اینکه رزمایش همت جوانانه، کمک مؤمنانه با حضور فعالانه سمن‌های جوانان، هیئت‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر فعالیت گسترده این اداره در راستای تهیه و توزیع سبد کالا و ملزومات بهداشتی و توزیع آن در بین نیازمندان تصریح کرد: که با مشارکت وسیع مردمی و بهره‌مندی از قابلیت بالای سازمان‌های مردم‌نهاد گامی بلند در برطرف سازی نیاز برخی از قشرهای کم‌درآمد برداشته و به استقبال ماه رمضان می‌رویم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !