امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۳۵:۰۷ - یکشنبه ۲۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارتش و ملت ایران در قلب همدیگر جا دارند|ضدعفونی ۴۵۰ شهر و روستای گیلان توسط ارتش
گیلنا- نماینده ولی فقیه در گیلان به حضور دلسوزانه نیروهای مسلح در عرصه میدانی مبارزه با ویروس کرونا به امر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم جا دارند و این امر یک سرمایه بزرگ و ارزش برای نیروهای مسلح ایران محسوب می […]

گیلنا- نماینده ولی فقیه در گیلان به حضور دلسوزانه نیروهای مسلح در عرصه میدانی مبارزه با ویروس کرونا به امر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم جا دارند و این امر یک سرمایه بزرگ و ارزش برای نیروهای مسلح ایران محسوب می شود.

 

به گزارش گیلنا از رشت،، آیت الله رسول فلاحتی  در دیدار امیر سرتیپ حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش و امیر سرتیپ بابک جلالی فرمانده لشکر زرهی ۱۶ قزوین با درود به ارواح شهیدان سپهبد قرنی، صیادشیرازی و حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اوایل انقلاب سپهبد قرنی را گروه فرقان به شهادت رساند، به فاصله ۲۰ سال بعد سپهبد صیادشیرازی را منافقین به شهادت رساندند و حدود ۲۰ سال پس از آن در سال گذشته سپهبد سلیمانی توسط شیطان بزرگ به شهادت رسید.

وی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را سرآمد نیروهای مسلح جهان عنوان کرد و افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی ارتش قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای رضای خدا تلاش می کنند، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم یک مرجع تقلید متقی خدمت می کنند ضمن اینکه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی، مردمی هستند.

آیت الله فلاحتی به ماموریت های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز باید اذعان کرد که ارتش جمهوری اسلامی ایران، ولایتمدار است و در مسیر صراط مستقیم حرکت می کند.

وی با اشاره به حضور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جنگ، زلزله، سیل، برف و کرونا، بیان کرد: لشکر ۱۶ زرهی قزوین در مبارزه با ویروس منحوس کرونا در گیلان تلاش بسیاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به حضور دلسوزانه نیروهای مسلح در عرصه میدانی مبارزه با ویروس کرونا به امر مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم جا دارند و این امر یک سرمایه بزرگ و ارزش برای نیروهای مسلح ایران محسوب می شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه قرار گرفتن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ردیف نیروهای مسلح برتر دنیا یک افتخار است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار دارند که سرباز امام زمان(عج) هستند.

امام جمعه رشت به شعار ملت فدای ارتش و ارتش فدای ملت در ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتش و ملت هر دو در قلب همدیگر جا دارند ضمن اینکه امروز ارتشیان ما فرزندان انقلاب هستند.

وی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: همه ملت روز ارتش را ارج می گذارند و این روز را به تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک می گوییم.

ارتش فدایی مردم ولایتمدار گیلان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در گفت و گوی تلفنی با نماینده ولی فقیه در گیلان در جلسه مذکور با قدردانی از حمایت های آیت الله فلاحتی در استقرار ارتش در این استان گفت: نیروی زمینی ارتش به عنوان فدایی ملت برای مبارزه با ویروس کرونا در جامعه ولایی گیلان حضور پیدا کرده تا در عمل نشان دهیم فدایی مردم هستیم و از اینکه نیروهای ارتش را مانند فرزندان خود می دانید جای افتخار دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری به اصول نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ولایتمداری، نخستین اصل در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی، عدالت محوری را دومین اصل در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: شایسته سالاری سومین اصل مهم در نیروی زمینی ارتش محسوب می شود.

امیر حیدی تصریح کرد: چشمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به لسان ولی فقیه دوخته شده و هر امری بیان کنند برای ما واجب انجام است.

ضدعفونی ۴۵۰ شهر و روستای گیلان توسط ارتش

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار مذکور با اشاره به استقرار ۳ تیپ قزوین، زنجان و همدان از لشکر زرهی ۱۶ قزوین از ۲۶ روز گذشته در گیلان اظهار کرد: تاکنون تعداد ۴۵۰ شهر، دهستان و روستا توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان ضد عفونی شده است.

امیر سرتیپ حسن علیپور از مصرف حدود ۲ میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان خبر داد و افزود: حدود ۴۵ هزار ماسک و دستکش بین مردم توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ هزار نفر توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان غربالگری شدند، تصریح کرد: آمادگی دایر کردن نقاهتگاه با ۵۰۰ تا یک هزار تخت در گیلان را داریم.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش به وضعیت مطلوب و امیدبخش گیلان نسبت به استان های دیگر اشاره کرد و یادآور شد: ۲۹ فروردین ماه جاری، رژه خدمت توسط نیروی زمینی ارتش در رشت برگزار می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !