امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۴:۵۹ - یکشنبه ۲۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد؛
تبدیل بقاع متبرکه گیلان به کارگاه تولید اقلام بهداشتی
گیلنا – رئیس اوقاف گیلان با اشاره به راه اندازی ۱۳ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه استان و تولید ۱۰۵ هزار عدد ماسک، گفت: ۱۳ هزار بسته بهداشتی نیز توزیع شد. به گزارش گیلنا از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده  با اشاره به اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان از ابتدای شیوع […]

گیلنا – رئیس اوقاف گیلان با اشاره به راه اندازی ۱۳ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه استان و تولید ۱۰۵ هزار عدد ماسک، گفت: ۱۳ هزار بسته بهداشتی نیز توزیع شد.

تبدیل بقاع متبرکه گیلان به کارگاه تولید اقلام بهداشتی

به گزارش گیلنا از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده  با اشاره به اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۴۶ بسته سلامتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده، ماسک و ژل ضدعفونی کننده در مناطق محروم استان توزیع شده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: برای تهیه این اقلام بهداشتی ۵۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از محل موقوفات و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

وی با اشاره به راه اندازی ۱۳ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه استان گیلان، گفت: این کارگاه‌های تولید ماسک در شهرستان‌های آستارا، رودسر، رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، لنگرود و آستانه اشرفیه واقع شده‌اند.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه با بیان اینکه با بسیج خدام افتخاری و به بهره گیری از ظرفیت خیرین از ابتدای شیوع کرونا در گیلان ۱۰۵ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ۹۰ میلیون تومان تولید و توزیع شده است، بیان کرد: تولید ماسک در بقاع متبرکه و توزیع در مناطق محروم و بیمارستان‌ها تا از بین رفتن اپیدمی کرونا ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: ادارات اوقاف گیلان با همکاری هیئت امنا و خدام افتخاری بقاع متبرکه برای کمک به کسانی که در این ایام با سختی در تأمین معیشت مواجه شده اند اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی نموده است.

علیزاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز دو هزار و ۸۲۲ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالا بسته‌های معیشتی و ارزاق بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: تهیه این بسته‌های معیشتی و حمایتی ۴۵۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان میلیون تومان هزینه داشته که از کمک‌های خیرین و عوائد موقوفات با نیات مرتبط انجام شده است.

مدیرکل اوقاف گیلان اظهار کرد: از محل موقوفات دارای نیات مرتبط در شهرستان‌های رشت، لاهیجان و رودسر نان صلواتی در برخی محلات کم برخوردار توزیع شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !