امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۱۱:۵۱ - شنبه ۲۳ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست شرکت برق منطقه‌ای گیلان:
مشکلی در تولید برق در گیلان وجود ندارد
گیلنا – سرپرست برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه مشکلی در حوزه تولید برق در این استان نداریم، گفت: این شرکت آمادگی لازم برای اجرای برنامه های وزارت نیرو در سال جدید را دارد. به گزارش گیلنا از رشت،، بهمن داراب زاده در جمع خبرنگاران به جلسه امروز وزیر نیرو با مدیران این […]

گیلنا – سرپرست برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه مشکلی در حوزه تولید برق در این استان نداریم، گفت: این شرکت آمادگی لازم برای اجرای برنامه های وزارت نیرو در سال جدید را دارد.

آماده اجرای برنامه‌های وزارت نیرو در استان گیلان هستیم

به گزارش گیلنا از رشت،، بهمن داراب زاده در جمع خبرنگاران به جلسه امروز وزیر نیرو با مدیران این وزارتخانه در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای تلاش مضاعف در راستای پیشبرد برنامه‌های وزارت نیرو از آمادگی لازم برخوردار است.

داراب زاده افزود: شرکت برق منطقه‌ای گیلان از تمام ظرفیت خود برای اجرای برنامه ۰۹۹ استفاده می‌کند تا صنعت برق همانند گذشته به ویژه تابستان سال ۹۸ عبور موفق از پیک بار و اوج مصرف داشته باشد.

سرپرست برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه در تولید نیروی برق در استان مشکلی نداریم، گفت: به رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا و محدودیت‌های ایجاد شده در استان گیلان پروژه‌های خوبی در دست اقدام و اجرا بوده که امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: آمادگی وجود دارد تا با هماهنگی شرکت توانیر و به کارگیری تمام توان خود در راستای اجرای برنامه‌های وزارت نیرو برای سال ۹۹ گام برداریم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !