امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۵۲:۳۵ - جمعه ۲۲ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واحدهای صنفی کم خطر کد بهداشتی بگیرند
گیلنا/گیلان معاون استاندار گیلان، با اشاره به آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند از فردا، گفت: اصناف کم خطر با مراجعه به سامانه سلامت و اخذ کد بهداشتی، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند. به گزارش گیلنا از رشت، محمود قاسم نژاد، با اشاره به آغاز فعالیت ادارات با دوسوم ظرفیت و مشاغل کم خطر از فردا، اظهار کرد: با […]

گیلنا/گیلان معاون استاندار گیلان، با اشاره به آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند از فردا، گفت: اصناف کم خطر با مراجعه به سامانه سلامت و اخذ کد بهداشتی، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

واحدهای صنفی کم خطر از امشب کد بهداشتی اخذ کنند

به گزارش گیلنا از رشت، محمود قاسم نژاد، با اشاره به آغاز فعالیت ادارات با دوسوم ظرفیت و مشاغل کم خطر از فردا، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از فردا، ۲۳ فروردین ماه ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی تحت عنوان «فاصله گذاری هوشمند» آغاز می شود.

وی افزود: براساس اطلاعیه مذکور کلیه واحدهای تولید در بخش های مختلف صنوف و صنعت با هدف تحقق شعار «جهش تولید» و رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی همچون گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با اشاره به ضرورت فعالیت واحدهای صنفی، توزیعی و خدمات فنی از ابتدای شروع بحران کرونا در کشور، تصریح کرد: آن دسته از واحدهای صنفی و خدماتی که به منظور تامین مایحتاج عمومی مردم فعالیت می کنند، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

قاسم نژاد، با بیان اینکه اصناف و مشاغل کم خطر می توانند از فردا فعالیت خود را براساس دستورالعمل های ابلاغی آغاز  کنند، گفت: مشاغلی که پرخطر هستند همچنان فعالیت آنان ممنوع است و می توانند براساس اطلاعیه های شماره ۲ و ۴ ستاد ملی مبارزه با کرونا که در سامانه های «salamat.gov.ir» و «markazsalamat.behdasht.gov.ir» آمده، عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل کم خطر حتما برای شروع فعالیت خودشان باید از امشب به سامانه «salamat.gov.ir» جهت دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلین، مشریان و تایید تعهدنامه مراجعه و به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

معاون استاندار گیلان یادآور شد: اصناف بعد از تایید تعهدنامه خود التزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا دارند و باید بعد از اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه مذکور و نصب آن در واحد صنفی به فعالیت ادامه دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !