امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۰۷:۱۳ - جمعه ۱۵ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهدا ۱۰ هزار شیلد به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان
گیلنا- مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با بیان اینکه این شیلدها از ۱۵ اسفند سال گذشته تا روز گذشته گفت: این شیلدها در بین ۱۴ بیمارستان استان، مراکز اورژانس و مراکز بهداشت، صداوسیما، کارخانه کود آلی شهرداری رشت و گروه‌های جهادی به‌صورت رایگان اهداء شد. به گزارش گیلنا از رشت، هاجر تحریری نیک صفت  با اشاره […]

گیلنا- مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با بیان اینکه این شیلدها از ۱۵ اسفند سال گذشته تا روز گذشته گفت: این شیلدها در بین ۱۴ بیمارستان استان، مراکز اورژانس و مراکز بهداشت، صداوسیما، کارخانه کود آلی شهرداری رشت و گروه‌های جهادی به‌صورت رایگان اهداء شد.

اهدا ۱۰ هزار شیلد به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، هاجر تحریری نیک صفت  با اشاره به تولید شیلدها توسط خیرین نیکوکار رشتی اظهار کرد: گروه ناجیان گیل با مشارکت نیکوکاران رشتی، اقدام به توزیع بیش از ۱۰ هزار شیلد بیمارستانی رایگان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان کردند.

وی با بیان اینکه این شیلدها از ۱۵ اسفند سال گذشته تا روز گذشته گفت: این شیلدها در بین ۱۴ بیمارستان استان، مراکز اورژانس و مراکز بهداشت، صداوسیما، کارخانه کود آلی شهرداری رشت و گروه‌های جهادی که جهت ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر اقدام می‌کردند به‌صورت رایگان اهداء شد.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با اشاره به تداوم در توزیع شیلدهای بیمارستانی تصریح کرد: با توجه به توزیع شیلدهای بیمارستانی، روزانه حدود ۱۰۰ شیلد به‌صورت مداوم و با توجه به نیازسنجی و امکانات موجود در بیمارستان‌های پورسینا، ولایت، رازی و حشمت رشت توزیع می‌شود.

تحریری نیک صفت با بیان اینکه با توجه به تداوم ویروس کرونا ادارات و بانک‌های استان نیز تحت پوشش اقلام تولیدی رایگان مصرفی قرار می‌گیرند، افزود: مسئولیت‌پذیری اجتماعی یکی از اهداف نهاد عام‌المنفعه مجمع خیرین گیلان است و همواره در بحران‌ها در کنار مردم قرار دارد.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای تهیه بسته‌های معیشتی جهت حمایت از خانواده‌های کم برخوردار متأثر از ویروس کرونا بیان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال‌احمر گیلان واریز کنند

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !