امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۶:۱۱ - دوشنبه ۱۱ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار؛
اجازه ورود به مناطق جنگلی را نمی دهیم/ ۱۳ بدر را در “خانه” بدر کنید
      گیلنا – رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار از مردم خواست تا سیزده بدر امسال را به طبیعت نیایید و در منزل بمانند.   دکتر علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با تاکید بر عدم حضور مردم در روز طبیعت به مناطق جنگلی شهرستان رودبار اظهار کرد؛ بدلیل […]

 

 

 

گیلنا – رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار از مردم خواست تا سیزده بدر امسال را به طبیعت نیایید و در منزل بمانند.

 

دکتر علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با تاکید بر عدم حضور مردم در روز طبیعت به مناطق جنگلی شهرستان رودبار اظهار کرد؛ بدلیل انتشار ویروس کرونا در عرصه‌های منابع طبیعی جنگلی و مرتعی، محیط‌های طبیعی نیز آلوده به ویروس کرونا هستند، بنابراین از خانواده‌های محترم رودباری و سایر عزیزان صمیمانه درخواست می نماییم در روز سیزده نوروز امسال از آمدن به دل طبیعت صرف نظر نمایند.

وی تصریح کرد؛ در این وضعیت بحرانی شیوع کرونا، بهترین نقطه امن، اقامت در منزل با رعایت نکات بهداشتی است.

رئیس منابع طبیعی رودبار با بیان اینکه مردم ۱۳ بدر را در خانه بدر کنند گفت؛ جهت جلوگیری از ورود مسافرین به مناطق جنگلی و مرتعی از کلیه نیروهای حفاظتی خواسته شده است تا در روز سیزده بدر در مبادی ورودی جنگلی و مرتعی مستقر  شده و مانع از ورود مردم به مناطق گردشگری شوند.

امیدی ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم شریف که تا حال مشارکت خوبی در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته اند، ابراز امیدواری کرد؛ با ادامه همکاری و همدلی کرونا را شکست میدهیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !