امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۷:۱۵ - شنبه ۹ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راننده ای که با “جعل پلاک” قصد ورود به گیلان را داشت!
گیلنا- اقدام عجیب راننده خاطی و جعل پلاک برای ماموران پلیس راه آستارا_تالش به خودروی پژو پارس سفید با پلاک گیلان مشکوک شدند که پس از دستور ایست، راننده خودرو متواری شد.     به گزارش گیلنا از استارا، با تیزهوشی ماموران پلیس راه آستارا_تالش یک خودرو که با جعل پلاک سعی در ورود به […]

گیلنا- اقدام عجیب راننده خاطی و جعل پلاک برای ماموران پلیس راه آستارا_تالش به خودروی پژو پارس سفید با پلاک گیلان مشکوک شدند که پس از دستور ایست، راننده خودرو متواری شد.

 

 

به گزارش گیلنا از استارا، با تیزهوشی ماموران پلیس راه آستارا_تالش یک خودرو که با جعل پلاک سعی در ورود به گیلان داشت متوقف شد.

با آغاز طرح ممنوعیت تردد پلاک های غیر بومی به گیلان نیروهای هلال احمر، اورژانس، مرزبانی و پلیس راه از ورود خودروهای سواری پلاک غیر بومی به استان گیلان از منطقه حیران آستارا جلوگیری می کنند.

ماموران پلیس راه آستارا_تالش به خودروی پژو پارس سفید با پلاک گیلان مشکوک شدند که پس از دستور ایست، راننده خودرو متواری شد.

با اعلام گشت پلیس راه به دیگر تیم حاضر در گردنه حیران خودروی مشکوک متوقف شد ولی پلاک خودرو، پلاک اعلام شده گشت پلیس راه نبود. سرانجام با تیزهوشی سرگرد جمشید کونشی افسر پلیس راه آستارا_تالش راننده خودرو به تعویض و جعل پلاک برای ورود به گیلان اقرار کرد.

در پایان خودرو پژو پارس سفید و راننده ۳۶ ساله آن پس از بازرسی در ایست و بازرسی قلعه آستارا برای سیر مراحل قانونی تحویل دادگاه داده شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !