امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۳۲:۰۴ - شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار ماسال خبر داد:
مصدومین حادثه سقوط پاراگلایدر در ماسال پیدا شدند
گیلنا- فرماندار ماسال گفت: یک مرد ۴۳ ساله و یک دختر ۱۹ ساله پاراگلایدر سوار که روز گذشته در ماسال دچار حادثه شده بودند امروز در منطقه ییلاقی اولسبلانگاه پیدا شدند. به گزارش گیلنا، محمد جواد عامر در این باره گفت: یک مرد ۴۳ ساله و یک دختر ۱۹ ساله که روز گذشته در هنگام […]

گیلنا- فرماندار ماسال گفت: یک مرد ۴۳ ساله و یک دختر ۱۹ ساله پاراگلایدر سوار که روز گذشته در ماسال دچار حادثه شده بودند امروز در منطقه ییلاقی اولسبلانگاه پیدا شدند.

به گزارش گیلنا، محمد جواد عامر در این باره گفت: یک مرد ۴۳ ساله و یک دختر ۱۹ ساله که روز گذشته در هنگام پرواز پاراگلایدر به دلیل مه و نبود دید کافی دچار این حادثه شدند امروز توسط نیروهای امدادی پیدا شدند.

وی افزود: این دو نفر در ارتفاع ۲۰ متری از زمین سقوط کردند که امروز در منطقه ییلاقی اولسبلانگاه ماسال پیدا شدند.

فرماندار ماسال ادامه داد: امدادگران هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی این ۲ مصدوم را در حالی که از ناحیه دست، پا و کمر به شدت زخمی شده بودند در همان منطقه پرواز پیدا و به بیمارستان پورسینای رشت منتقل کردند./ مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !