امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۲۹:۵۱ - سه شنبه ۵ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
 فرمانده نیروی انتظامی رودبار خبر داد:
دستگیری عاملین سنگ پرانی به خودروهای عبوری در لوشان
      گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیر عاملین سنگ پرانی به خودروهای عبوری در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، اظهار کرد؛ موضوع سنگ پرانی در محور آزاد راه لوشان _منجیل (جنوب به شمال) از طریق رانندگان خودروهای عبوری به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ […]

 

 

 

گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیر عاملین سنگ پرانی به خودروهای عبوری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، اظهار کرد؛ موضوع سنگ پرانی در محور آزاد راه لوشان _منجیل (جنوب به شمال) از طریق رانندگان خودروهای عبوری به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام و همچنین تعدادی با مراجعه حضوری به یگان های انتظامی موضوع فوق را عنوان داشته، گویا سنگ پرانی با هدف خفتگیری رانندگان و مسافرین بوده و این اقدام شرورانه باعث تخریب خودروهای تعدادی از شهروندان و مسافرین شده و ضمن ایجاد رعب و وحشت نارضایتی آنان را فراهم نموده بود.

وی با  اشاره به چزئیات بیشتر این عملیات افزود؛ از همان لحظه اولیه کسب خبر، موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت و بلافاصله با تشکیل اکیپ هایی از پلیس های تخصصی (پلیس اطلاعات و آگاهی) و کلانتری ۱۴ لوشان و همچنین فعال نمودن منابع و مخبرین موثق در همان منطقه نسبت به پیگیری این مهم پرداخته و سرانجام با تلاش های شبانه روزی عوامل این انتظامی و انجام کارهای اطلاعاتی ۳/سه نفر از سنگ پرانان که بومی شهر لوشان بودند شناسایی وبا هماهنگی مقامات محترم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرای رودبار گردیدند.

به گفته این مقام انتظامی، در این راستا متهمین ۱۶_۱۹ و۲۱ ساله به جرم خود اقرار و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !