امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۲۹:۰۴ - یکشنبه ۳ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تأکید بر همکاری سازمان تأمین اجتماعی با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای کنترل کرونا
گیلنا- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بدهی پنج هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت گفت: با احتساب هزینه کرد جاری ماهیانه در پایان اسفندماه مبلغ ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت و همه مطالبات رسیدگی شده دانشگاه‌های علوم پزشکی، به‌صورت نقد و اسناد خزانه تسویه شد. به گزارش گیلنا […]

گیلنا- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بدهی پنج هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت گفت: با احتساب هزینه کرد جاری ماهیانه در پایان اسفندماه مبلغ ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت و همه مطالبات رسیدگی شده دانشگاه‌های علوم پزشکی، به‌صورت نقد و اسناد خزانه تسویه شد.

پرداخت کامل مطالبات وزارت بهداشت توسط سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش گیلنا از رشت، مصطفی سالاری  در حاشیه بازدید از بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت رسول اکرم شهرستان رشت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بیمه‌شدگان این سازمان دو نوع خدمات درمانی ارائه می‌شود، خدماتی است که مستقیم ارائه می‌کنیم به‌مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و دیگری موضوع خرید خدمات است که از همه مراکز درمانی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر همکاری لازم سازمان تأمین اجتماعی با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای کنترل کرونا گفت: سازمان تأمین اجتماعی ۷۷ بیمارستان و ۳۰۰ مراکز درمانی دارد که از روز اول همکاری کامل و بدون قید و شرط و تبعیت کامل از دانشگاه علوم پزشکی در بحث کرونا داشته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اذعان به اینکه ارائه خدمات در خصوص ویروس کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی رایگان است، افزود: در مراکز ملکی این‌طور نبود که صرفاً بیمه‌شدگان این سازمان را سرویس دهیم بلکه خدمات درمانی برای عموم ملت و ۱۰۰ درصد رایگان بوده است.

سالاری با اشاره به بدهی پنج هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت تصریح کرد:در بحث پرداخت مطالبات وزارت بهداشت با احتساب هزینه کرد جاری ماهیانه در پایان اسفندماه مبلغ  ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد و همه مطالبات رسیدگی شده دانشگاه‌های علوم پزشکی را که مورد تأکید رئیس‌جمهور محترم نیز بود، به‌صورت نقد و اسناد خزانه تسویه شد.

وی به تسریع در پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد غیردولتی اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران و با استفاده از منابع داخلی سازمان مبلغی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان تا پایان سال ۹۸ پرداخت شد که ماحصل این اقدامات ارتقا اعتبار دفترچه‌های درمانی بیش از ۴۳ میلیون بیمه‌شده و بهبود خدمت‌رسانی آن‌ها به عموم مردم می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با قدردانی از زحمات کادر درمانی و پرستاری استان گیلان در این شرایط بسیار حساس و سخت گفت: فعالیت کادر درمانی، اداری و خدماتی کشور در این شرایط معنایی جز ایثار و خدمت فداکارانه ندارد و باید ضمن قدردانی از آن‌ها، شرایط را برای فعالیت تسهیل و مشکلاتشان را کاهش دهیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !