امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۴۳:۰۸ - پنج شنبه ۲۹ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“گیلان” مهمان نمی پذیرد
  گیلنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و احتمال سفرهای نوروزی به گیلان گفت: گیلان علیرغم هشدارهای جدی به‌هیچ‌وجه طی ایام نوروز و هفته‌های آتی آن میزبان و پذیرای میهمانان نوروزی نیست به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نقی پور با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کادر بهداشت […]

 

گیلنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و احتمال سفرهای نوروزی به گیلان گفت: گیلان علیرغم هشدارهای جدی به‌هیچ‌وجه طی ایام نوروز و هفته‌های آتی آن میزبان و پذیرای میهمانان نوروزی نیست

هشدار جدی به مسافران/گیلان پذیرای میهمانان نوروزی نیست

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نقی پور با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان استان به جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در گیلان اظهار کرد: تمامی فعالین حوزه سلامت گیلان حدود یک ماه است در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و تمام نیروی خود را در جهت حفظ سلامت مردم اختصاص داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در قطع زنجیره انتقال کروناویروس بسیار نقش‌آفرین‌اند، افزود: تلاش‌های کادر درمان همچون گذشته ادامه خواهد داشت اما آنچه می‌تواند شکست کرونا را نزدیک کند، رعایت بهداشت فردی و پرهیز از تردد غیرضروری شهروندان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و احتمال سفرهای نوروزی به گیلان گفت: گیلان علیرغم هشدارهای جدی به‌هیچ‌وجه طی ایام نوروز و هفته‌های آتی آن میزبان و پذیرای میهمانان نوروزی نیست و لازم هست مردم اهتمام ویژه نسبت به هشدارهای بهداشتی داشته باشند.

نقی پور با اشاره به درگیر بودن تمامی تخت‌های درمانی گیلان به درمان بیماران کرونایی و شبه آنفولانزایی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر بستری شدن گیلانی‌ها در مراکز بیمارستانی، حدود پنج درصد بستری‌شدگان ناشی از کرونا را مسافرین و غیر گیلانی‌ها تشکیل می‌دهند که در این استان درگیر شده و خود نیز در انتشار بیشتر عفونت و اپیدمی می‌شوند.

وی با اشاره به محدود بودن زیرساخت‌های درمانی در استان تصریح کرد: امکانات و تجهیزات درمانی گیلان در شرایط کنونی به‌سختی کفاف بیماران بومی را می‌دهد ازاین‌رو مسافرین و کسانی که قصد سفر به گیلان رادارند باید این استان را مقصد مسافرت و گردشگری خود انتخاب نکنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !