امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۴۷:۱۸ - پنج شنبه ۲۹ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسؤول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان خبر داد؛
اعلام آمادگی بیش از ۴۵۰ نفر از “خادمین الشهدای گیلان ” برای مقابله با کرونا
      گیلنا – مسؤول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان از اعلام آمادگی بیش از ۴۵۰ نفر از “خادمین الشهدای گیلان” در قالب گروههای جهادی خادمین الشهدای برای مقابله با کرونا خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، مسؤول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان از اعلام آمادگی بیش […]

 

 

 

گیلنا – مسؤول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان از اعلام آمادگی بیش از ۴۵۰ نفر از “خادمین الشهدای گیلان” در قالب گروههای جهادی خادمین الشهدای برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش گیلنا از رشت، مسؤول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان از اعلام آمادگی بیش از ۴۵۰ نفر از “خادمین الشهدای گیلان” در قالب گروههای جهادی خادمین الشهدای برای مقابله با کرونا خبر داد و اظهار کرد؛ خادمین شهدا استان گیلان به‌صورت خودجوش در قالب اردو‌های جهادی در راستای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده‌اند و در عرصه های فعالیت؛ تولید ماسک، خیاطی، امدادگری و توزیع بسته غذایی، فعالیت های رسانه ای و مجازی، خادمی خانواده های شهدا و جانبازان، ضد عفونی سازی معابر و اماکن و فعالیت های جهادی دیگر  پیشگام شده اند و اکنون در تمام شهرهای استان گیلان فعال‌ شده‌اند.

سرهنگ محمد علی ستیزه با اشاره به اهمیت و جایگاه خیراندیشی نزد گیلانیان، گفت: بسیاری از گیلانیان با غیرت به شرکت در گروه خادمین الشهدای استان به منظور خدمت برای مردم در شرایط سخت و بحرانی جهت مقابله با کرونا، اعلام آمادگی کردند که این ابراز علاقه و ایثار، روح بلند و با عظمت این بزرگان را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد؛  زمانی که اعلام شد  راهیان نور بدلیل پیشگیری از شیوع  بیماری منحوس کرونا بخاطر حفاظت از جان بسیجیان و عموم مردم ولایت مدار و شهید پرورمتوقف شده، خیلی از  خادمین شهدا حال مساعدی نداشتند که فیض بزرگی را از دست‌ داده‌اند اما پس از آن اعلام آمادگی کردند و حتی از بچه‌های اطراف شهرستان آمدند که به این موضوع کمک کنند و اگر  وسایل فراهم شود بتوانند این طرح را در دیگر شهرستان‌ها نیز پیگیری کنند.

مسؤول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه لباس خاکی ها ؛ این بار لباس جبهه ی سلامت به تن کردند گفت؛ این عزیزان نسبت به تشویق مردم جهت جلوگیری از گسترش شیوع بیشتر ویروس و ترغیب به خود قرنطینگی و همچنین برای ارتقای روحیه وامید مردم نسبت به شکست ویروس کرونا ومقابله با جریانهایی که به دنبال نا امید سازی وتضعیف روحیه مردم هستند، تلاش کردند.

ستیزه با تاکید بر تقویت پویش خودقرنطینگی در گیلان بیان کرد؛ امیدواریم این پویش گسترده شده و دیگر افراد در صورت تمایل در این حرکت معنوی سهیم شده تا بتوان خادمی شهدا را به معنای دیگری این  بار در میان مردم معنا کرد.

به گفته وی، همه این خادمین با همه تفاوت‌هایشان تقریباً یک‌شکل شده‌اند، حتی یک خواسته مشترک از شهیدان دارند و آن رسیدن به شهادت است که به بیان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید برای رسیدن به فیض شهادت ابتدا مثل شهید زندگی کرد که یک نمونه بزرگ آن خدمت به مردم است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !