امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۵:۰۶ - دوشنبه ۲۶ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت گیلان خبر داد؛
جریمه ۸۳۷ میلیون ریالی برای متخلفان اقلام بهداشتی در گیلان
به گزارش  گیلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در کمیته ویژه نظارت بر بازار اظهار کرد: به بازرسین سازمان تاکید کرده ام فروشندگان اقلام بهداشتی را به صورت محسوس و نامحسوس زیر ذره بین قرار دهند در همین ایام ۸۳۷ میلیون ریال برای متخلفان اقلام بهداشتی جریمه زده شده و برخورد شدیدی در این خصوص […]

به گزارش  گیلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در کمیته ویژه نظارت بر بازار اظهار کرد: به بازرسین سازمان تاکید کرده ام فروشندگان اقلام بهداشتی را به صورت محسوس و نامحسوس زیر ذره بین قرار دهند در همین ایام ۸۳۷ میلیون ریال برای متخلفان اقلام بهداشتی جریمه زده شده و برخورد شدیدی در این خصوص صورت گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از کشف بیش از ۲۰۸ هزار عدد ماسک احتکار شده خبر داد و گفت: در بازرسی های مستمر از بازار ۵۵۰۰ عدد دستکش و بالغ بر ۷۲۰ لیتر الکل کشف شده است که بدون هیچ چشم پوشی، بلافاصله پرونده تخلف آنها تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون ارجاع شده است.
وی یکی از امور روزانه بازرسان سازمان صمت را سرکشی به داروخانه های منتخب علوم پزشکی و تجهیزات پزشکی جهت نظارت دانست و تاکید کرد: در زمان توزیع انواع ضدعفونی کننده ها و ماسک؛ بازرسین این سازمان و نماینده وزارت بهداشت حضور دارند.
رئیس کمیسیون نظارت استان گیلان با اذعان به برخی کمبودها در زمینه اقلام بهداشتی در گیلان، خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته تعداد ۱۰هزار و ۹۸۰ عدد اسپری ضد عفونی کننده و ۱۲۰ هزار پد الکلی و ۶۰ هزار ماسک در سطح استان به صورت رسمی با نظارت بازرس این سازمان و نماینده وزارت بهداشت در داروخانه ها توزیع شده است البته این آمار غیر از مواردی است که توسط نیروهای مردمی به صورت خودجوش تولید و توزیع می گردد.

وی یکی دیگر از اقدامات نظارتی سازمان صمت گیلان را استقرار بازرس مقیم در واحدهای تولید کننده اقلامی بهداشتی دانست و تصریح کرد: هدف از گذاشتن بازرس مقیم در واحدها، کنترل و نظارت بیشتر بر زنجیره تولید و توزیع هدفمند آن با همکاری نمایندگان وزارت بهداشت است که کانال توزیع آن نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی مشخص شده است.
رئیس سازمان صمت گیلان ضمن اعلام تامین کالاهای اساسی و وجود مکفی ذخایر این اقلام در انبارها و سردخانه های استان، اظهار داشت: مردم فهیم گیلان به فروشگاه ها و بازار هجوم نبرند و ما به اندازه چندین برابر کفایت استان کالاهای پرمصرف و اساسی عیدانه ذخیره سازی انجام داده ایم و تمهیدات تنظیم بازار اتخاذ شده است و مردم به شایعات بی اساس دامن نزنند و مواظب سلامتی خود باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !