امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۱۰:۳۷ - یکشنبه ۲۵ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشریح اقدامات مالی انجام شده به توانخواهان “حلیمه جانی” توسط بهزیستی
      گیلنا-بهزیستی رودبار اقدامات مالی انجام شده به توانخواهان “حلیمه جانی” را تشریح کرد. به گزارش گیلنا از رودبار، مدیر بهزیستی رودبار در واکنش به خبر «روایتی از “قرنطینه ۱۵ ساله” در حلیمه جان رودبار» این پایگاه خبری، اقدامات انجام شده به توانخواهان “سهراب و هاجر غلامی” از سوی بهزیستی را تشریح کرد. […]

 

 

 

گیلنا-بهزیستی رودبار اقدامات مالی انجام شده به توانخواهان “حلیمه جانی” را تشریح کرد.

به گزارش گیلنا از رودبار، مدیر بهزیستی رودبار در واکنش به خبر «روایتی از “قرنطینه ۱۵ ساله” در حلیمه جان رودبار» این پایگاه خبری، اقدامات انجام شده به توانخواهان “سهراب و هاجر غلامی” از سوی بهزیستی را تشریح کرد.

مدیر بهزیستی رودبار در واکنش به خبر منتشر شده در”گیلنا” گفته؛ برای توانخواهان “سهراب و هاجر غلامی” اقدامات مالی زیادی از سوی بهزیستی انجام شده است.

فاطمه صادقی در تشریح اقدامات مالی انجام شده از سوی بهزیستی برای توانخواهان مذکور، بیان کرد؛ دریافت حق پرستاری ماهیانه به مبلغ  ۱۱۰۸۰۰۰۰ ریال، دریافت کمک هزینه معیشت ماهیانه به مبلغ ۲۴۰۰۰۰۰ ریال، دریافت افزایش مستمری از محل هدفمندی یارانه ماهیانه به مبلغ ۲۱۷۰۰۰۰ریال، دریافت  مستمری ماهیانه به مبلغ ۱۲۷۰۰۰۰ ریال، دریافت مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال ماهیانه جهت خرید لوازم بهداشتی، پرداخت کمک هزینه مناسب سازی سرویس بهداشتی ازمحل سی بی آر در سال ۹۷ به مبلغ  ۶۰۰۰۰۰۰ریال، تحویل یک دستگاه ویلچر در تاریخ ۹۸/۵/۱۵ از دیگر اقدامات بهزیستی بوده است.

به گفته وی، بازدید از منزل توانخواهان  به همراه رئیس بهزیستی شهرستان، معاون اداره ، مسئول  توانبخشی و مددکار مربوطه و تحویل یک بسته سبد کالا به مبلغ ۲۳۰۰۰۰۰ ریال از دیگراقدامات این اداره بوده است.

مدیر بهزیستی رودبار، معرفی به اداره گاز جهت دریافت حق انشعاب رایگان کنتور گازرا از دیگر اقدامات انجام شده برای این توانخواهان برشمرد و گفت؛ پرداخت مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال از محل توانمندی معلولین وهمچنین بازدید سالیانه از منزل توانخواهان توسط مددکار از دیگر اقدامات این اداره می باشد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !