امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۹:۵۱ - جمعه ۲۳ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حریرچی؛ سیر صعودی بیماری “کرونا” در گیلان رو به کاهش است
گیلنا- نماینده وزیر بهداشت در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با اشاره به نقش گرما در کاهش تعداد افراد مبتلا شده به کرونا گفت: در مورد آنفولاآنزا گرما نقش مؤثری در کاهش این ویروس دارد ولی در خصوص ویروس کرونا هنوز مشخص نشده که فصل گرما به کاهش بیماری کمک می‌کند یا خیر. […]

گیلنا- نماینده وزیر بهداشت در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با اشاره به نقش گرما در کاهش تعداد افراد مبتلا شده به کرونا گفت: در مورد آنفولاآنزا گرما نقش مؤثری در کاهش این ویروس دارد ولی در خصوص ویروس کرونا هنوز مشخص نشده که فصل گرما به کاهش بیماری کمک می‌کند یا خیر.

تأثیر گرما در کاهش ویروس کرونا مشخص نشده است

به گزارش گیلنا از رشت، ایرج حریرچی در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های شهرستان رشت در گفت‌وگو خبرنگاران با اشاره به بازدید از بیمارستان‌های شهرستان رشت، اظهار کرد: استان گیلان یکی از استان‌های درگیر با کرونا بوده و در طول این مدت اقدامات خوبی در این استان انجام شده و سیر صعودی بیماری کرونا در گیلان رو به کاهش است ولی مردم همچنان باید خود قرنطینه کردن را جدی بگیرند.

وی با اشاره روند شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: اگر مردم همکاری کرده و در ایام نوروز عید و بازدید خود را کاهش دهند تا هفته اول فروردین مسیر صعودی ابتلا به کرونا ادامه پیداکرده و تا آخر فروردین به سمت کاهش این مسیر پیش می‌رویم.

نماینده وزیر بهداشت در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با اشاره به نقش گرما در کاهش تعداد افراد مبتلا شده به کرونا افزود: در مورد آنفولاآنزا گرما نقش مؤثری در کاهش این ویروس دارد ولی در خصوص ویروس کرونا هنوز مشخص نشده که رسیدن به فصل گرما به کاهش بیماری کمک می‌کند یا خیر.

حریرچی با اذعان به نقش و تأثیر رسانه در آگاه‌سازی مردم در خصوص ویروس کرونا بیان کرد: در استان گیلان ۲۵ هزار دقیقه برنامه آگاه‌سازی مردم برای مقابله با کرونا پخش شده و نتیجه آن افزایش آگاهی مردم و کاهش سیر صعودی بیماری کرونا در این استان شد.

وی لازمه کنترل ویروس کرونا را همراهی مردم عنوان کرد و گفت: شرایط کشور بسیار خاص است به همین دلیل اگر مردم در ایام نوروز از سفرهای به توصیه‌های مسؤولان بی‌توجه و به سفرهای خود ادامه دهند تا اردیبهشت و یا خرداد ما درگیر این ویروس بوده و افراد بسیاری به کرونا مبتلا می‌شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !