امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۲:۲۶ - شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم گیلان نباید سرایه‌دار دیگران در روستای خود شوند
گیلنا – دادستان لاهیجان با بیان اینکه مردم گیلان نباید سرایه‌دار دیگران در روستای خود شوند، گفت: وقتی به یک روستا مراجعه می‌کنید در آن بیش از پنج بنگاه وجود دارد که کار این بنگاه‌ها قطعاً خریدوفروش زمین‌های کشاورزی است. به گزارش گیلنا به نقل از فارس  رضا رحمانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه […]

گیلنا – دادستان لاهیجان با بیان اینکه مردم گیلان نباید سرایه‌دار دیگران در روستای خود شوند، گفت: وقتی به یک روستا مراجعه می‌کنید در آن بیش از پنج بنگاه وجود دارد که کار این بنگاه‌ها قطعاً خریدوفروش زمین‌های کشاورزی است.

 مردم گیلان نباید سرایه‌دار دیگران در روستای خود شوند

به گزارش گیلنا به نقل از فارس  رضا رحمانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمار دادن مشکل مردم را حل نمی‌کند، اظهار کرد: مردم از آمار دادن خسته شده و انتظار دارند مسؤولین در عمل وظایف خود را انجام دهند.

وی با تأکید بر لزوم‌ توجه دولتمردان به وظایف خود گفت: مردم وامدار کشور و نظام هستند و از آمار دادن و برگزاری جلسات پی‌درپی خسته شده و به دنبال عمل کردن هستند و مقصر تمام اتفاقات منِ مسؤول هستم.

دادستان شهرستان  لاهیجان با اذعان به اینکه مردم از تبعیض خسته شدند، تصریح کرد: ما به‌عنوان مقام مسؤول پشت این  تریبون نقد شدیم، تعریف هم شنیدیم و تمام این اتفاقات بستگی به گفتار ما دارد زیرا مردم بهترین قاضی برای منِ مسؤول هستند.

رحمانی با بیان اینکه اجرای درست قانون فقط برای افراد ضعیف نیست، خاطرنشان کرد: بعضی از افراد به بنده مراجعه کرده و می‌گویند آیا درست اجراشدن قانون فقط برای افراد ضعیف است؟ باید کاری کنیم که قانون برای همه درست و یکسان اجرا شود چراکه این تفکر بسیار برای جامعه خطرناک است.

وی با انتقاد از فروش بی‌رویه زمین‌های کشاورزی در روستاهای گیلان بیان کرد: وقتی به یک روستا مراجعه می‌کنید در آن بیش از پنج بنگاه وجود دارد که کار این بنگاه‌ها قطعاً خریدوفروش زمین‌های کشاورزی است، مردم گیلان نباید سرایه‌دار دیگران در روستای خود شوند.

دادستان شهرستان لاهیجان به عدم دلسوزی در ادارات اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل ما، در ادارات است، متأسفانه بعضی‌ها فقط در فکر میز و صندلی خود بوده و به مردم توجه ندارند، یک فردی بستر دریا را گرفته و ما پنج‌ساله با آن درگیریم، یک اداره در این مورد شکایتی نکرده تا ما به‌عنوان مدعی‌العموم دفاع کنیم.

رحمانی با بیان اینکه اداره برق لاهیجان، به چه علت در دل کوه تیر برق‌زده است، اذعان کرد: اداره برق می‌خواهد به یک روستا برق بدهند انواع شرط‌ها را می‌گذارد، ولی به‌راحتی در دل کوه تیر برق نصب می‌کند، آقای فرماندار از رئیس اداره برق توضیح بخواهد، این مسئله بیت‌المال است و‌ باید به آن رسیدگی شود.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در استان گیلان افزود: ما در استان گیلان جوانان بسیار خوب با ظرفیت بالایی داریم که باید از آن برای توسعه گردشگری استفاده کرد، مردم گیلان به‌جای پادویی کردن باید آقایی کنند.

دادستان شهرستان لاهیجان یکی از اهداف طرح هادی را رونق در روستا عنوان کرد و گفت: طرح هادی بلای جان استان‌های شمالی شده و به‌جای اینکه موجب رونق اقتصادی در روستاها شود در استان گیلان باعث تغییر کاربری زمین کشاورزی به مسکونی شده و با این شرایط  تا چند سال دیگر یک روستایی در روستاهای گیلان باقی نمی‌ماند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !