امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۱۴:۰۶ - چهارشنبه ۲۱ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رشت:
پلمپ ۵۴ واحد صنفی متخلف در رشت
گیلنا – فرماندار رشت گفت: ۵۴ واحد صنفی که دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا رعایت نکرده بودند پلمب شدند. به گزارش گیلنا از رشت، میر شمس مؤمنی زاده با اشاره به حضور تیم‌های نظارت و بازرسی بر فعالیت اصناف، اظهار کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا ستاد مقابله با این ویروس در دستورالعمل‌هایی […]

گیلنا – فرماندار رشت گفت: ۵۴ واحد صنفی که دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا رعایت نکرده بودند پلمب شدند.

۵۴ واحد صنفی متخلف در رشت پلمب شدند

به گزارش گیلنا از رشت، میر شمس مؤمنی زاده با اشاره به حضور تیم‌های نظارت و بازرسی بر فعالیت اصناف، اظهار کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا ستاد مقابله با این ویروس در دستورالعمل‌هایی محدودیت ساعت کاری به اصناف ابلاغ کرده است.

وی افزود: در همین راستا طی دو روز گذشته ۵۴ واحد صنفی متخلف که این دستورالعمل‌ها را رعایت نکرده‌اند با همکاری اتاق اصناف و پلیس اماکن پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم همکاری همه مردم به ویژه اصناف در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: اصناف و اقشار مختلف مردم دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی دارند اما باید برای حفظ سلامت جامعه و خانواده‌های خود به دستور العمل های را رعایت کنند.

وی با اشاره به حضور مستمر تیم‌های ویژه بازرسی ستاد مقابله با کرونا در شهر رشت، تصریح کرد: این تیم‌ها با هر نوع تخلفی با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !