امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۳۰:۵۴ - دوشنبه ۱۹ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان پیشتاز در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا
گیلنا – رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان، از آموزش ۴۰۰ هزار نفر در طرح بسیح ملی مبارزه با کرونا در استان گیلان خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان در حال اجراست، اظهار کرد: در […]

گیلنا – رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان، از آموزش ۴۰۰ هزار نفر در طرح بسیح ملی مبارزه با کرونا در استان گیلان خبر داد.

گیلان پیشتاز در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان در حال اجراست، اظهار کرد: در این خصوص حرکت خوبی از سوی مسؤولان مربوطه انجام و باید در حوزه غربالگری به یک نکته اطمینان‌بخش برسیم به همین دلیل مقرر شد این طرح در سراسر کشور و استان‌های درگیر کرونا اجرایی شود.

وی لازمه کنترل شیوع کرونا در استان را غربالگری مناسب دانست و افزود: برای اجرایی شدن طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا راه‌های مختلفی توسط مسؤولان وزارت بهداشت اندیشیده و پس از بررسی‌های فراوان این طرح با موافقت و تائید سازمان جهانی بهداشت در کل کشور و استان‌هایی که شیوع کرونا در آن‌ها بسیار زیاد است انجام‌شده و آموزش‌های لازم در این خصوص انجام‌شده است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان گیلان، با اذعان به اینکه استان گیلان پیشتاز طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در کشور است، تصریح کرد: مقرر شد با محوریت فرمانداران شهرستان و با همکاری فرمانده هان سپاه ناحیه شهرستان‌های استان و با عضویت رئیس شبکه شهرستان و به با همکاری بسیجیان و بهورزان استان گیلان طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان گیلان آغاز شود.

زارع با اعلام اینکه تا امروز ۴۰۰ هزار نفر از مردم گیلان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا آموزش‌های لازم به آنان داده‌شده است، بیان کرد: یکی از اهداف طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا را شناسایی افراد مبتلابه کرونا بوده و تا امروز ۳۵۰ هزار نفر به‌صورت تلفنی و ۵۰ هزار نفر به‌صورت ثبت‌نام در سامانه معرفی‌شده توسط وزارت بهداشت پایش شده و آموزش‌های لازم به آنان داده شد و کسانی که نیاز به مراجعه ویزیت پزشک و یا بستری شدن در بیمارستان داشته باشند به آنان اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان در تمام نقاط استان اجرایی شود، تصریح کرد: مردم در این مدت همکاری خوبی داشته و تمام تجمعات در مساجد و حسینیه‌ها و بازارها لغو و تعطیل‌شده است ولی باید تمام دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در استان اجرایی شود ولی در بعضی جاها به‌طور مثال در پمپ‌بنزین‌ها شاهد این اتفاق نیستیم.

استاندار گیلان با درخواست از مردم برای توجه به توصیه‌های مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دغدغه مسؤولان کشور و متولیان وزارت بهداشت کنترل و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا به استان گیلان و کشور است به همین دلیل از مردم عاجزانه درخواست دارم تا برای کمک به انجام این کار غیر از موارد ضروری به‌هیچ‌عنوان از منازل خود خارج نشوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !